Farmec investeşte 450.000 de euro în relansarea uneia dintre cele mai apreciate game din portofoliu - Gerovital H3 Evolution.
"Brandul Gerovital a fost lansat pornind de la o inovaţie, fapt ce a rămas unul dintre pilonii principali ai filosofiei noastre. Facem investiţii susţinute în dezvoltarea produselor noastre, extinderi de gamă, lansări sau relansări de produse, care implică optimizarea formulelor în pas cu descoperirile şi tendinţele din industrie. Gerovital H3 Evolution a fost încă de la început gama cea mai apreciată din portofoliul Gerovital, brand care s-a menţinut în ultimii cinci ani pe primul loc pe segmentul antirid. Este cea mai populară linie pentru îngrijirea feţei şi la export. Şi-a consolidat această performanţă tocmai prin inovaţiile continue la nivel de compoziţie şi comunicare. Prin formulele actualizate, brandingul modern şi noul concept creativ dorim să fim şi mai relevanţi pentru consumatoarele noastre, mereu în căutare de soluţii high-end pentru îngrijirea personală", a declarat Tudor David, director de marketing al Farmec.
Relansarea gamei Gerovital H3 Evolution consolidează poziţia companiei de lider pe segmentul antiaging, iar investiţia vine în contextul planului de diversificare a portofoliului şi al lansării de noi produse, pe care Farmec şi-l asumă în fiecare an.
Farmec este una dintre cele mai mari şi cu tradiţie companii din România. Compania are certificare internaţională GMP şi comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 ţări.
În martie 2021, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprindea opt unităţi Farmec în Cluj-Napoca, Arad, Braşov, Sibiu, Târgu Mureş şi Timişoara şi 22 de magazine Gerovital în Bucureşti, Braşov, Constanţa, Cluj-Napoca, Timişoara, Craiova, Ploieşti, Suceava, Iaşi, Piatra Neamţ, Galaţi, Oradea, Sibiu, Târgu Mureş şi Râmnicu Vâlcea.