Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Farmec investeşte aproape jumătate de milion de euro în relansarea uneia dintre cele mai apreciate game din portofoliu - Gerovital H3 Evolution

farmec

Farmec investeşte 450.000 de euro în relansarea uneia dintre cele mai apreciate game din portofoliu - Gerovital H3 Evolution.

Conform unui comunicat remis, joi, AGERPRES, investiţia a fost alocată pentru cercetare, design şi comunicare. Trei dintre produsele Evolution au fost îmbunătăţite cu Acid Hialuronic PrimalHyal Ultrafiller, un ingredient de ultimă generaţie, unic pe piaţa din România. Campania de comunicare integrată 360 o are în prim-plan pe Catrinel Menghia, fotomodelul internaţional care a devenit ambasadoarea gamei în 2021.

"Brandul Gerovital a fost lansat pornind de la o inovaţie, fapt ce a rămas unul dintre pilonii principali ai filosofiei noastre. Facem investiţii susţinute în dezvoltarea produselor noastre, extinderi de gamă, lansări sau relansări de produse, care implică optimizarea formulelor în pas cu descoperirile şi tendinţele din industrie. Gerovital H3 Evolution a fost încă de la început gama cea mai apreciată din portofoliul Gerovital, brand care s-a menţinut în ultimii cinci ani pe primul loc pe segmentul antirid. Este cea mai populară linie pentru îngrijirea feţei şi la export. Şi-a consolidat această performanţă tocmai prin inovaţiile continue la nivel de compoziţie şi comunicare. Prin formulele actualizate, brandingul modern şi noul concept creativ dorim să fim şi mai relevanţi pentru consumatoarele noastre, mereu în căutare de soluţii high-end pentru îngrijirea personală", a declarat Tudor David, director de marketing al Farmec.

Relansarea gamei Gerovital H3 Evolution consolidează poziţia companiei de lider pe segmentul antiaging, iar investiţia vine în contextul planului de diversificare a portofoliului şi al lansării de noi produse, pe care Farmec şi-l asumă în fiecare an.

Farmec este una dintre cele mai mari şi cu tradiţie companii din România. Compania are certificare internaţională GMP şi comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 ţări.

În martie 2021, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprindea opt unităţi Farmec în Cluj-Napoca, Arad, Braşov, Sibiu, Târgu Mureş şi Timişoara şi 22 de magazine Gerovital în Bucureşti, Braşov, Constanţa, Cluj-Napoca, Timişoara, Craiova, Ploieşti, Suceava, Iaşi, Piatra Neamţ, Galaţi, Oradea, Sibiu, Târgu Mureş şi Râmnicu Vâlcea.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.