Farmec investeşte 450.000 de euro în relansarea uneia dintre cele mai apreciate game din portofoliu - Gerovital H3 Evolution.
Conform unui comunicat remis, joi, AGERPRES, investiţia a fost alocată pentru cercetare, design şi comunicare. Trei dintre produsele Evolution au fost îmbunătăţite cu Acid Hialuronic PrimalHyal Ultrafiller, un ingredient de ultimă generaţie, unic pe piaţa din România. Campania de comunicare integrată 360 o are în prim-plan pe Catrinel Menghia, fotomodelul internaţional care a devenit ambasadoarea gamei în 2021.
"Brandul Gerovital a fost lansat pornind de la o inovaţie, fapt ce a rămas unul dintre pilonii principali ai filosofiei noastre. Facem investiţii susţinute în dezvoltarea produselor noastre, extinderi de gamă, lansări sau relansări de produse, care implică optimizarea formulelor în pas cu descoperirile şi tendinţele din industrie. Gerovital H3 Evolution a fost încă de la început gama cea mai apreciată din portofoliul Gerovital, brand care s-a menţinut în ultimii cinci ani pe primul loc pe segmentul antirid. Este cea mai populară linie pentru îngrijirea feţei şi la export. Şi-a consolidat această performanţă tocmai prin inovaţiile continue la nivel de compoziţie şi comunicare. Prin formulele actualizate, brandingul modern şi noul concept creativ dorim să fim şi mai relevanţi pentru consumatoarele noastre, mereu în căutare de soluţii high-end pentru îngrijirea personală", a declarat Tudor David, director de marketing al Farmec.
Relansarea gamei Gerovital H3 Evolution consolidează poziţia companiei de lider pe segmentul antiaging, iar investiţia vine în contextul planului de diversificare a portofoliului şi al lansării de noi produse, pe care Farmec şi-l asumă în fiecare an.
Farmec este una dintre cele mai mari şi cu tradiţie companii din România. Compania are certificare internaţională GMP şi comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 ţări.
În martie 2021, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprindea opt unităţi Farmec în Cluj-Napoca, Arad, Braşov, Sibiu, Târgu Mureş şi Timişoara şi 22 de magazine Gerovital în Bucureşti, Braşov, Constanţa, Cluj-Napoca, Timişoara, Craiova, Ploieşti, Suceava, Iaşi, Piatra Neamţ, Galaţi, Oradea, Sibiu, Târgu Mureş şi Râmnicu Vâlcea.
Farmec investeşte aproape jumătate de milion de euro în relansarea uneia dintre cele mai apreciate game din portofoliu - Gerovital H3 Evolution
Explorează subiectul
Articole Similare

66
'Război' în energie - Asociaţia Prosumatorilor acuză Delgaz Grid şi Distribuţie Energie Oltenia de abuz. Operatorii resping acuzaţiile
66

2.076
Un colos al trecutului învie din propria cenușă: Bijuteria industrială din Pipera se reinventează
2.076

21
Stratosfera, noul câmp de luptă al marilor puteri: Companiile franceze pregătesc baloane și aeronave de spionaj
21

1.702
România, preț triplu la energie față de UE - Bogdan Ivan cere anchete la ANRE după semnalul dat de Nicușor Dan: 'Cum Doamne se întâmplă...' / Ultimatum de 60 de zile
1.702

25
Litoralul românesc, în scădere în 2024: Operatorii caută soluții pentru atragerea turiștilor și în afara lunilor de plajă
25

29
Ministrul Mediului, Diana Buzoianu, despre epuizarea rapidă a tichetelor Rabla
29

21
România, la coada Europei la reciclare: Buzoianu vorbește despre soluții
21

41
Agent economic, sancţionat de Garda de Mediu cu 30.000 de lei pentru deversarea apelor uzate în lacul Colibița
41

2.346
VIDEO Ministrul Mediului despre 'furtul apei' din lacurile României: Adevărul din spate e mult mai dureros
2.346

726
VIDEO Diana Buzoianu dezvăluie că șefii Romsilva vor rămâne fără bonusurile de lux: 'Unii directori au luat 100.000 de euro'
726

42
Sanofi, anchetat de Comisia Europeană pentru abuz de poziţie dominantă
42

15
Schimbare la vârful Spotify: Directorul general devine președinte executiv
15

749
Preț redus la energie pentru consumatorii vulnerabili - Ministrul Energiei anunță că lucrează la o schemă
749
Comentează