Farmec investeşte 450.000 de euro în relansarea uneia dintre cele mai apreciate game din portofoliu - Gerovital H3 Evolution.
Conform unui comunicat remis, joi, AGERPRES, investiţia a fost alocată pentru cercetare, design şi comunicare. Trei dintre produsele Evolution au fost îmbunătăţite cu Acid Hialuronic PrimalHyal Ultrafiller, un ingredient de ultimă generaţie, unic pe piaţa din România. Campania de comunicare integrată 360 o are în prim-plan pe Catrinel Menghia, fotomodelul internaţional care a devenit ambasadoarea gamei în 2021.
"Brandul Gerovital a fost lansat pornind de la o inovaţie, fapt ce a rămas unul dintre pilonii principali ai filosofiei noastre. Facem investiţii susţinute în dezvoltarea produselor noastre, extinderi de gamă, lansări sau relansări de produse, care implică optimizarea formulelor în pas cu descoperirile şi tendinţele din industrie. Gerovital H3 Evolution a fost încă de la început gama cea mai apreciată din portofoliul Gerovital, brand care s-a menţinut în ultimii cinci ani pe primul loc pe segmentul antirid. Este cea mai populară linie pentru îngrijirea feţei şi la export. Şi-a consolidat această performanţă tocmai prin inovaţiile continue la nivel de compoziţie şi comunicare. Prin formulele actualizate, brandingul modern şi noul concept creativ dorim să fim şi mai relevanţi pentru consumatoarele noastre, mereu în căutare de soluţii high-end pentru îngrijirea personală", a declarat Tudor David, director de marketing al Farmec.
Relansarea gamei Gerovital H3 Evolution consolidează poziţia companiei de lider pe segmentul antiaging, iar investiţia vine în contextul planului de diversificare a portofoliului şi al lansării de noi produse, pe care Farmec şi-l asumă în fiecare an.
Farmec este una dintre cele mai mari şi cu tradiţie companii din România. Compania are certificare internaţională GMP şi comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 ţări.
În martie 2021, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprindea opt unităţi Farmec în Cluj-Napoca, Arad, Braşov, Sibiu, Târgu Mureş şi Timişoara şi 22 de magazine Gerovital în Bucureşti, Braşov, Constanţa, Cluj-Napoca, Timişoara, Craiova, Ploieşti, Suceava, Iaşi, Piatra Neamţ, Galaţi, Oradea, Sibiu, Târgu Mureş şi Râmnicu Vâlcea.
Farmec investeşte aproape jumătate de milion de euro în relansarea uneia dintre cele mai apreciate game din portofoliu - Gerovital H3 Evolution
Explorează subiectul
Articole Similare

1.128
Decizie radicală a Curții Europene de Justiție - 'Ginul fără alcool' devine ilegal / Ce trebuie să știe consumatorii
1.128

3.192
Retailerul care va construi cel mai mare magazin din România. Construcția va începe peste trei luni
3.192

2.634
'Economia, foarte aproape de pragul recesiunii. Se apropie stagflația' - avertismentul care zguduie Guvernul Bolojan după raportul FMI (analiză)
2.634

1.288
Criza carburanților - România nu a cerut OFAC amânare pentru a rezolva cazul Lukoil, după sancțiunile SUA: Mai avem răgaz până pe 13 decembrie
1.288

35
Lansarea iPhone 17 aduce creșteri de vânzări pentru Apple pe piața chineză
35

138
După ce a scăpat de faliment, Grecia anunță că va reduce masiv datoria publică
138

41
S-a ajuns la un acord provizoriu privind bugetul UE pentru 2026
41

40
China profită de absența SUA și își amplifică influența la summitul climatic din Brazilia
40

87
Băncile, înapoi în joc? Bogdan Petre (ASPES), semnal de alarmă la BNR: România nu își mai poate permite întârzieri în reforme
87

2.483
Respiro crucial - SUA îi salvează pe bulgari de la criza carburanților: ce derogare au obținut pentru sancțiunile Lukoil
2.483

18
Angajaţii Lukoil din Irak au probleme cu salariile
18

29
Serbia primește o amânare de trei luni pentru compania petrolieră NIS, controlată majoritar de Rusia
29

2.086
Lukoil, salvată în ultimul moment? SUA prelungesc termenul limită pentru vânzarea activelor internaționale - și au deja un favorit
2.086


















Comentează