Organizatorii Festivalului Internaţional de Publicitate Cannes Lion, eveniment considerat obligatoriu pentru sectorul publicităţii la nivel mondial, au anunţat miercuri că amână ediţia programată în iunie pentru luna octombrie, ca urmare a pandemiei cauzate de noul tip de coronavirus, relatează EFE, citată de Agerpres.
Cannes Lion urma să se desfăşoare în perioada 22 - 26 iunie şi a fost amânat pentru 26 - 30 octombrie.
Organizatorii au anunţat într-un comunicat că au luat decizia în acord cu autorităţile franceze şi din grijă faţă de sănătatea şi bunăstarea angajaţilor şi a participanţilor la festival.
Citește și: Pacienții devin imuni după ce se vindă de coronavirus, apreciază cercetătorii! Cu semnul întrebării rămân, însă, oamenii cu deficiențe imune
Cannes Lions reuneşte în fiecare an profesionişti din domeniul publicităţii, mediilor de comunicare, marketing, design şi divertisment şi premiază totodată spoturi selecţionate în diferite categorii, care servesc drept barometru pentru noile tendinţe.
Anularea festivalului se adaugă altor evenimente organizate în oraşul de pe Coasta de Azur care au fost amânate sau anulate, precum Salonul imobiliar MIPIM, prevăzut pentru iunie şi amânat tot în octombrie, şi festivalul de televiziune MIPTV, programat între 30 martie şi 2 aprilie, care anul acesta a fost anulat.
Potrivit celor mai recente cifre oficiale, epidemia de coronavirus a provocat până acum în Franţa 175 de morţi şi 7.730 cazuri de contagiere.
Persistă îndoieli şi în legătură cu organizarea Festivalului de Film de la Cannes, programat între 12 şi 23 mai, despre a cărui desfăşurare organizatorii au anunţat că se vor pronunţa la mijlocul lunii aprilie.
Comentează