Firma Retter a implementat cu succes o nouă tehnologie pe autostrada Sebeș-Turda, lotul 2, la supratraversarea DJ 142 L de la Sâncrai

Autor: Loredana Codruț

Publicat: 17-07-2019

Actualizat: 17-07-2019

Article thumbnail

Sursă foto: Unirea.ro.

Pe autostrada Sebeș-Turda, lotul 2, la supratraversarea DJ 142 L de la Sâncrai, firma Retter a implementat cu succes o nouă tehnologie - Au fost ridicate și montate primele grinzi prefabricate în soluție compusă (din punct de vedere tehnic e vorba de soluția VFT-WIB).

Secretul celor de la Retter? Salariile majorate și respectul pentru personalul din construcții, adesea forțat să caute de muncă peste hotare din cauza lefurilor mici.

Citește și: ULTIMĂ ORĂ MAE transmite o nouă ALERTĂ pentru românii care merg în Grecia - Sunt așteptate noi furtuni puternice

„Lucrăm doar cu oameni foarte bine pregătiţi şi specializaţi. Pentru a ajunge la dezvoltarea de produse inovative şi punerea lor în operă este nevoie de a investi în oameni şi în pregătirea şi specializarea lor în acest sens” a dezvăluit Guido Retter, managerul firmei, filosofia care stă la baza activităţii companiei.

La începutul lunii iunie firma anunţa implementarea cu succes în România a tehnologiei VFT-WIB pe Autostrada Sebeș-Turda, lotul 2, la supratraversarea DJ 142 L de la Sâncrai, unde au fost ridicate și montate primele grinzi prefabricate în soluție compusă (din punct de vedere tehnic e vorba de soluția VFT-WIB).

 

Google News
Explorează subiectul
Comentează
Articole Similare
Parteneri