Pe autostrada Sebeș-Turda, lotul 2, la supratraversarea DJ 142 L de la Sâncrai, firma Retter a implementat cu succes o nouă tehnologie - Au fost ridicate și montate primele grinzi prefabricate în soluție compusă (din punct de vedere tehnic e vorba de soluția VFT-WIB).
Secretul celor de la Retter? Salariile majorate și respectul pentru personalul din construcții, adesea forțat să caute de muncă peste hotare din cauza lefurilor mici.
„Lucrăm doar cu oameni foarte bine pregătiţi şi specializaţi. Pentru a ajunge la dezvoltarea de produse inovative şi punerea lor în operă este nevoie de a investi în oameni şi în pregătirea şi specializarea lor în acest sens” a dezvăluit Guido Retter, managerul firmei, filosofia care stă la baza activităţii companiei.
La începutul lunii iunie firma anunţa implementarea cu succes în România a tehnologiei VFT-WIB pe Autostrada Sebeș-Turda, lotul 2, la supratraversarea DJ 142 L de la Sâncrai, unde au fost ridicate și montate primele grinzi prefabricate în soluție compusă (din punct de vedere tehnic e vorba de soluția VFT-WIB).
Comentează