Retailerul de produse IT&C, electronice şi electrocasnice, Flanco, va derula în perioada 22 octombrie - 30 noiembrie cea de-a XI-a ediţie a campaniei Black Friday, conform agerpres.
"Am ales să organizăm campania de Black Friday pe o perioadă extinsă, astfel încât să le putem oferi clienţilor o experienţă de cumpărare cât mai plăcută şi sigură. Siguranţa trebuie să primeze, aşa că, desfăşurând cel mai aşteptat eveniment de cumpărături al anului pe o perioadă de aproape 6 săptămâni, pe de o parte clienţii vor putea alege produsele dorite pe îndelete, fără presiunea timpului, în condiţii mai sigure şi mai confortabile, iar pe de altă parte ne va permite o mai bună organizare logistică, pentru a livra produsele comandate online în cel mai bun timp", spune Dragoş Sîrbu, CEO Flanco.
Potrivit sursei citate, clienţii vor găsi pe rafturile fizice şi virtuale ale retailerului smartwatch-uri de la 149 lei, aspiratoare robot de la 549 lei, smartphone-uri de la 249 lei, cuptoare cu microunde de la 199 lei şi espressoare automate de la 999 lei.
De asemenea, opţiunile de livrare puse la dispoziţie de retailer rămân variate inclusiv în cursul campaniei. Astfel, clienţii care comandă online pot alege livrarea prin curier, la domiciliu, livrare în una dintre cele 1.700 de locaţii Easybox partenere, din toată ţara, pentru produsele eligibile, de dimensiuni mici sau medii, ori varianta livrării comenzii în unul dintre cele 158 de magazine Flanco, cu ridicare gratuită şi avantajul de a se asigura, împreună că un consultant, că produsele comandate corespund cerinţelor.
Flanco este cel mai dinamic retailer autohton de produse IT&C, electronice şi electrocasnice. Cu un număr de peste 1.500 de angajaţi, compania deţine o reţea de 158 de magazine, aflate în cele mai importante zone comerciale din 112 oraşe ale României.