Dedeman, cel mai mare business antreprenorial, controlat de fraţii Dragoş şi Adrian Pavăl, a înregistrat în 2019 o cifră de afaceri de peste 8,3 miliarde de lei, în creştere cu 15% faţă de 2018, potrivit datelor Ministerului Finanţelor, citate de Ziarul Financiar, anunță MEDIAFAX.
Fraţii Pavăl au reuşit performanţa ca pentru al şaselea an consecutiv să adauge un miliard de lei la cifra de afaceri a rețelei de bricolaj. Mai mult, Dedeman reprezintă în continuare mai bine de jumătate din piaţa locală de bricolaj şi una dintre cele mai mari reţele la nivel regional. În plus, Dedeman este şi cel mai valoros brand deţinut de acţionari români, potrivit celui mai recent raport al Brand Finance, firmă globală independentă de evaluare şi strategie de brand.
Citește și: Cutremur pe piața din România! DNA intră tare și destructurează caracatița anunțată de Nelu Tătaru
Profitul net al companiei a continuat să urce, ajungând la aproape 1,3 mld. lei sau 270 mil. euro.
În ceea ce priveşte reţeaua, Dedeman a ajuns la începutul lunii martie la 51 de magazine, după ce a deschis o nouă unitate la Slobozia, în urma unei investiţii de 11 mil. euro. Astfel, reţeaua a ajuns la un total de peste 11.000 de angajaţi şi are în portofoliu peste 45.000 de produse din 11 domenii.
Compania nu este prezentă în doar patru judeţe - Călăraşi, Covasna, Giurgiu şi Teleorman.