Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

GAFĂ în logo-ul Centenarului Marii Uniri. Ce greşeală a trecut neobservată

mediafax
logo Marea Unire

Propunerea "Hora" a agenției de publicitate FCB BUCHAREST a fost aleasă identitatea vizuală ce va reprezenta Centenarul Marii Uniri de la 1918 și al Războiului pentru Întregirea Neamului, informează Ministerul Culturii și Identității Naționale (MCIN).

Logo-ul este reprezentat de numărul 100, scris cu puncte tricolore, alături de textul "România 1918-2018| Sărbătorim împreună". Scriitorul Alexandru Petria observă însă o gafă care a trecut neobservată de juriu. Culorile din cifra "1" reprezintă steagul României, însă ordinea este greşită: în loc de albastru-galben-roşu, culorile sunt în ordinea inversă - "roşu-galben-albastru".

"E foarte bine că a fost ales logo-ul pentru centenar. E foarte rău că pe cifra 1 culorile sunt puse invers. Treabă de profesioniști, și autorul, și juriul, desigur", scrie Alexandru Petria pe Facebook.

Vezi şi: CIRC TOTAL la echipa naţională: Ce CADOU i-a făcut un jurnalist celebru lui Christoph Daum / VIDEO

Vezi şi: Prins 'cu mâța în sac', procurorul general l-a sunat pe ministrul Justiţiei (surse)

Cu un total de 234,64 puncte, propunerea câștigătoare a FCB BUCHAREST, denumită 'Hora', s-a aflat pe primul loc atât în preferințele juriului, cât și ale publicului, din partea căruia a primit 27% din voturile exprimate. Logo-ul a fost construit pornind de la două cercuri reunite de simbolul infinitului. Cercurile sunt compuse din puncte individuale care cresc și se dezvoltă. Hora infinită obținută este un simbol viu, sugerând continuitate împreună, rezistență și creștere, precizează MCIN.

Identitatea vizuală câștigătoare a fost aleasă, în urma concursului de idei lansat de MCIN, împreună cu Uniunea Agențiilor de Publicitate din România și cu sprijinul International Advertising Association, al Centrului de Excelență în Studiul Imaginii și al UNArte, la care au participat pro bono trei agenții, respectiv Pastel, FCB BUCHAREST și Brand New.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.