Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

HAOS pe Aeroportul Otopeni - 16 curse cu întârzieri după ce sistemul SITA a picat

avion

SITA a repus în funcţiune sistemul internațional de control al boardingului DCS (Departure Control System) după 4 ore de nefuncţionare, iar pe Aeroportul Otopeni sunt consemnate 16 curse cu întârzieri (8 la decolare și 8 la aterizare), majoritatea aparținând Tarom, anunță Mediafax.

Printre rutele cu întârzieri se numără plecările către Istanbul, Valencia, Antalya, Iași, Londra și Birmingham și sosirile dinspre Thessaloniki, Zakinthos, Madrid, Varșovia, Antalya, Milano sau Preveza/Lefkas-Aktion (PVK).

Compania Tarom a anunțat remedierea problemei în sistemul de control al plecărilor, de către partenerul SITA; după ora 14.00, operaţiunile de procesare a pasagerilor au fost reluate.

Tudorel Toader, prima reacție la scandalul CCR-Cotroceni: 'Petre Lăzăroiu e un domn. Eu nu aș fi dat curs invitației'

„Din cauzele nefuncţionării sistemului gestionat de SITA, calculele iniţiale ale Tarom raportează întârzieri ale curselor între 1 oră şi 2 ore şi 30 de minute, depinzând de numărul de pasageri care trebuie să fie procesaţi”, menționează compania aeriană de stat.

Tarom precizează că echipa sa depune toate eforturile necesare pentru procesarea cu maximă celeritate a tuturor pasagerilor. „În acelaşi timp, echipele noastre sunt disponibile pentru a oferi suport la sol pasagerilor noştri”, arată Tarom.

Serviciul de control SITA (DCS) este un sistem complet integrat pentru controlul automatizat de ceck-in, îmbarcare și planificare a încărcăturii. DCS automatizează procesarea operațiunilor de gestionare în aeroporturi a companiilor aeriene, administrând informațiile necesare pentru check-in, imprimarea cardurilor de îmbarcare, acceptarea bagajelor, îmbarcarea, controlul încărcăturii și verificările aeronavelor.

Sistemul gestionează biletele electronice utilizând interfețe dintr-un număr nelimitat de dispozitive, inclusiv ghișee de check-in, check-in online, cartele de îmbarcare mobilă și manipularea bagajelor.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.