DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play Windows Phone Store
CELE MAI NOI ȘTIRI ȘI ALERTE BREAKING NEWS: ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

În pofida interdicţiei, Russia Today va continua să transmită în Germania

ziaruldeiasi.ro
russia today

Redactorul şef al canalului de televiziune rus Russia Today (RT), Margarita Simonian, a declarat miercuri că acest canal de televiziune va continua să fie difuzat în limba germană, în pofida interdicţiei emise anterior de o autoritate de reglementare din Germania, decizie care intervine pe fondul tensiunilor între Moscova şi Occident, relatează AFP.

Această decizie a Germaniei 'nu are niciun sens', a comentat ea pe Twitter, adăugând că reţeaua RT, cunoscută pentru promovarea poziţiei Kremlinului în străinătate, 'nu va înceta difuzarea' în această ţară.

Citește și: Germania: Difuzarea programului de televiziune Russia Today în limba germană a fost interzisă

Simonian a apreciat de asemenea că această măsură ar echivala cu o decizie a autorităţii de reglementare ruse 'de a interzice Deutsche Welle să difuzeze pe propriul site de internet', ceea ce ar 'putea să merite să fie încercat', spune ea, autorităţile ruse ameninţând deja Berlinul cu represalii în cazul unei interdicţii.

Gigantul american YouTube suspendase deja conturi în germană ale RT în ziua în care intrase în serviciu, la 16 decembrie, iar difuzarea sa prin satelit a fost întreruptă după aceea, la cererea autorităţilor germane.

Difuzarea RT în limba germană pe site-ul său de internet şi pe o aplicaţie mobilă a fost ''interzisă'' de către organismul federal ZAK miercuri, întrucât 'autorizarea necesară potrivit dreptului în domeniul media'' nu a fost 'nici cerută, nici acordată', relatează Agerpres.ro.

Moscova denunţă aceste blocaje 'ilegale' ca rezultat al presiunii politice exercitate de Berlin, pe fondul unei crize profunde între Moscova şi Occident legate de Ucraina.

Inaugurat în 2005 sub numele de 'Russia Today', canalul RT, finanţat de statul rus, s-a extins cu radiodifuzori şi site-uri web în mai multe limbi, inclusiv engleză, franceză, spaniolă, germană şi arabă.

Considerat drept un instrument de propagandă al Kremlinului la nivel internaţional, acesta a suscitat controverse în mai multe ţări.

Urmărește-ne:
ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.