DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play Windows Phone Store
CELE MAI NOI ȘTIRI ȘI ALERTE BREAKING NEWS: ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

INCREDIBIL La ce a apelat o vedetă a TVR pentru a lucra și la altă televiziune: Cum s-a 'DEGHIZAT' pentru a nu fi recunoscută de șefi

televiziunea-romana-tvr

Unul dintre angajații postului public vine cu dezvăluiri incendiare. Radu Andrei Tudor a ajuns într-o cumpănă extrem de ciudată după ce Doina Gradea, noul președinte al TVR, a hotărât ca niciun angajat al televiziunii publice să nu mai colaboreze cu un post sau trust media. Mai mult, Radu Andrei Tudor a trebuit să își aleagă un nick-name pentru a-și finaliza contractul de colaboare cu Digi.

Citește și: Lider PSD, șef de Consiliu Județean, ARESTAT pentru 30 de zile, în timp ce Guvernul primește votul de învestitură

”Aveam un contract pe care încerc să-l închei decent cu Digi FM și să respect și hotărârea conducerii TVR. Am găsit soluția asta nu prea fericită pentru ultima lună de colaborare cu Digi”, a declarat Radu Andrei Tudor, alias Ștefan Andrei, conform tolo.ro.

Citeşte şi: SCANDAL de proporţii: Protestatarii au vrut să IA CU ASALT Parlamentul / VIDEO

"Tudor este realizator la TVR, dar prezintă și redactor la știrile Pro FM / Digi FM. A trebuit să-și schimbe numele pentru a finliza contractul cu trustul RCS-RDS. Doina Gradea, șeful TVR numit practic pe linia de forță directă a lui Liviu Dragnea, vine din grupul ProTV. Ea nu s-a ocupat de conținut, ci inițial de relații corporate și, apoi, de managementul ProTV Internațional. ProTV a avut permanent o politică de ”star sistem închis”.

Conducerea Pro nu doar că nu și-a lăsat vedetele să apară sau să scrie în altă parte, dar ceea ce se întâmplă, în general, și în străinătate, dar a aplicat același regim oricărui angajat", spune Cătălin Tolontan.

Citeşte şi: Kovesi DESFIINŢEAZĂ Legile Justiţiei: 'Nu se vrea reformarea sistemului de justiţie, ci dependenţa procurorilor de ceva...' / VIDEO

"Numele l-am schimbat, da, dar nu-mi îngroș vocea, e vocea mea de radio care sună altfel decât la TV și e aceeași în noiembrie și în ianuarie. Asta cu vocea schimbată e o răutate a oricui v-a spus asta. Numele meu, ca ziarist, este creat de TVR și respect televiziunea publică. Dar aveam un contract cu Digi, care se încheie acum, la finalul lui ianuarie. Nu puteam să-i las pur și simplu baltă, că mizau pe mine pentru un interval de program. Dar nici nu doream să încalc decizia TVR, care dorea să nu apară numele meu la Digi, așa că am ales această soluție cu a-mi schimba numele, care nu e fericită, însă ce să fac. Asta e. Renunț la Digi FM, deși îmi place radioul foarte mult, însă sunt fidel TVR. Nu comentez decizia Comitetului Director, mă supun ei, poate că atunci când se vor uni TVR și Radio România se va schimba situația”, a mai spus jurnalistul, conform sursei citate.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.