DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play Windows Phone Store
CELE MAI NOI ȘTIRI ȘI ALERTE BREAKING NEWS: ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Industriile 'ucise': Berea şi motocicletele au şanse mari SĂ DISPARĂ complet de pe piaţă în viitor

photobucket.com
motociclist bere

Preferinţele persoanelor care au în prezent între 20 şi 35 de ani par să pună capăt zecilor de industrii prin reducerea de consum. Există mai multe motive pentru care tinerii au preferinţe diferite faţă de generaţiile părinţilor sau bunicilor lor, de la stabilitatea financiară pănă la presiunea psihologică care a crescut pe durata recesiunii, potrivit Business Insider.

Citeşte şi: Ingrid Mocanu, SCRISOARE DESCHISĂ după vizita preşedintelui Emmanuel Macron: 'Franţa, DEZINFORMATĂ despre DNA'

Astfel că, potrivit ultimelor analize, consumul de bere a scăzut cu un punct procentual între 2016-2017 pe piaţa americană, în timp ce consumul de vin şi băuturi spirtoase a crescut, potrivit Nielsen. În timp ce unii susţin că o scădere de 1% poate fi un lucru pozitiv prin faptul că numărul oamenilor care mor din cauza consumului excesiv de alcool este în scădere, aceste mici schimbări au un impact uriaş asupra giganţilor din industrie. Berea a pierdut deja 10% din cota de piaţă din anul 2006 până în 2016.

Printre produsele care pot să dispară de pe rafturile magazinelor în viitor se regăsesc şi cerealele. Vânzările de cereale au scăzut cu 5% din anul 2009 pănă în 2014. Consumatorii tineri au început să aleagă alte opţiuni la micul dejun, alimente care pot fi consumate mult mai rapid, cum ar fi iaurtul şi sandwich-urile.

Nu doar produsele alimentare par să fie în pericol, ci şi motocicletele sau, surprinzător, diamantele. Vânzările de motociclete Harley-Davidson au scăzut cu 1,6% în anul 2016 faţă de anul trecut, iar vânzările în America au scăzut şi ele cu 3,9%. Compania Harley-Davinson deţine aproximativ jumătate din piaţa de motociclete americane. Şi vânzările de săpun solid au scăzut cu 2,2% din 2014 până în 2015, perioadă în care vânzarea produselor din categoria gelului de duş a crescut, potrivit Mintel.

De cealaltă parte, tot mai mulţi tineri aleg să nu se mai căsătorească, iar dacă o fac, aleg inele netradiţionale, scrie CNBC.  Pe măsură ce vânzarea de diamante a scăzut la nivel global, asociaţii precum Diamond Producers Association, au încercat să câştige tineri prin retehnologizarea modului în care sunt marcate bijuteriile.

Citeşte şi: Medicament IMPORTANT, RETRAS din farmaciile din România. Oamenii sunt DISPERAȚI: 'O să vă treziți cu noi la ușa ministerului' .

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.