Se pare că alternativa la țigările clasice prinde în România. Peste 100 de mii de fumători maturi români folosesc în mod curent IQOS și numărul acestora e în creștere, anunță Branislav Bibic, Managing Director al Philip Morris România.
Acesta susține în cadrul unui interviu pentru Revista Biz că a contat foarte multe felul de raportare la consumator și de a fi direct cu acesta: - ”Promisiunea IQOS a pornit de la dorința noastră de a înțelege mai bine consumatorii adulți și nevoile lor și de a dialoga direct, în timp real, cu ei. O platformă de dialog prin care brandul IQOS pornea discuția cu o serie de promisiuni făcute consumatorilor – de a comunica transparent, de a inova constant, de a prezenta studiile din spatele produselor. Dar, cel mai important, răspundeam rapid și transparent.”
Adică oferirea de sprijin activ pentru trecerea de la țigările convenționale la alternativele fără fum: ”Există deja peste 7 milioane de utilizatori IQOS în întreaga lume, iar în România produsul a fost ales de peste 100.000 de fumători adulți care acum folosesc exclusiv IQOS”, susține oficialul Philip Morris.
Un important aport a venit din partea investiției strategice de la Otopeni: Fabrica Philip Morris din Otopeni a fost una dintre fabricile-cheie în strategia globală a companiei. Aici am început producția de HEETS (rezervele din tutun pentru IQOS) din 2017, iar de atunci fabrica a trecut printr-un proces complex de transformare și extindere. Investiția anunțată a fost una dintre cele mai mari din ultima perioadă din România și a permis transformarea fabricii, extinderea acesteia, importul de noi echipamente și tehnologii, dezvoltarea de noi competențe pentru personal și crearea unor noi facilități. Impactul este unul major, atât pentru dimensiunea și capabilitățile fabricii, cât și pentru angajați, care beneficiază de recalificare profesională și numeroase schimburi de experiență cu alte fabrici din ecosistemul Philip Morris. Suntem foarte mândri că fabrica noastră a fost printre primele din lumea PMI care a trecut prin această transformare, iar momentul cel mai important a fost când am început să producem în Otopeni și să exportăm noile produse în toată lumea. În acest moment, variantele de HEETS produse la noi sunt exportate către principalele piețe din Asia, către țări din UE și ajung, desigur, și pe piața românească.”, a mai spus Branislav Bibic.