DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play Windows Phone Store
CELE MAI NOI ȘTIRI ȘI ALERTE BREAKING NEWS: ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Jucătorii din comerţul modern dezvoltă mărci private româneşti

afacere

„Gusturi româneşti“, „Vreau din România“, „Cămara Noastră“, „Hanul Boieresc“ şi „Drag de România“ sunt mărcile private autohtone dezvoltate de jucătorii din comerţul alimentar în ultimii ani pentru a capitaliza orientarea consumatorilor către produse locale, arată o analiză a Ziarului Financiar, potrivit Mediafax.

Mărcile private sunt un pariu mai vechi al jucătorilor din comerţul modern local, un pariu ce datează de circa 12-13 ani şi care a ajuns în prezent să le rotunjească încasările cu peste 15 mld. lei, conform calculelor ZF.

Un bucureştean a fost amendat pentru 'propagandă electorală' pe Facebook după încheierea campaniei/ DOCUMENT

În ultimii ani, pe fondul unui apetit crescut al consumatorilor pentru „made in Romania“, au apărut şi mărcile private locale. Aceste produse se remarcă în general prin preţul cu până la 30% mai mic, fapt ce le oferă un avantaj competitiv în faţa brandurilor consacrate care pot pierde atât spaţiu la raft, cât şi vânzări ca urmare a acestei iniţiative de dezvoltare a mărcilor private.

În contextul actual, marcat de pandemia de COVID-19, se remarcă un apetit chiar mai mare pentru astfel de bunuri, aşa că reţelele de magazine anunţă dezvoltarea portofoliului de mărci private româneşti, creşterea prezenţei la raft şi implicit majorarea vânzărilor. În prezent, vânzările celor cinci mărci private autohtone se ridică undeva la 1,5 - 2 mld. lei, conform estimărilor ZF care a luat în calcul contribuţia totală a brandurilor proprii în business şi importanţa celor româneşti în total.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.