Candidata democrată la alegerile prezidenţiale, Kamala Harris, a lansat marţi un spot publicitar de un minut intitulat „Fearless” („Fără frică”), care a costat-o 50 milioane de dolari, potrivit Reuters.
Este prima campanie publicitară majoră a Kamalei Harris de când şi-a consolidat sprijinul pentru nominalizarea din partea Partidului Democrat după ce preşedintele în exerciţiu Joe Biden s-a retras din cursă la 21 iulie, nu înainte de a-şi exprima susţinerea pentru vicepreşedinta sa.
Pe lângă faptul că a obținut sprijinul marilor donatori de bani, Harris a stârnit o nouă energie în rândul unor grupuri precum tinerii alegători, pe care Biden se străduia să îi convingă.
Sondajele de opinie din ultima săptămână au arătat că Harris, în vârstă de 59 de ani, se apropie de Trump, în vârstă de 78 de ani, care încă conduce în unele sondaje naționale.
Spoturile vor fi difuzate la televiziune, precum şi pe canalele de streaming şi de socializare din statele unde se desfăşoară lupta electorală, în săptămânile dinaintea Convenţiei Naţionale Democrate, preconizată să înceapă la 19 august.
Primul spot din cadrul campaniei începe cu imagini cu vicepreşedintele Kamala Harris când era mică şi urmăreşte evoluţia ei până la funcţiile de procuror, procuror general şi vicepreşedintă a SUA. „Ceea ce se poate spune despre Kamala Harris: dintotdeauna a fost fără frică”, se afirmă în această reclamă.
De la intrarea în cursa electorală, Kamala Harris a pus accentul pe condamnarea lui Donald Trump într-un proces de spălare de bani care implică o vedetă porno, precum şi pe alte acuzaţii penale cu care el se confruntă, prezentându-l drept responsabil pentru un val de măsuri împotriva avortului în statele conduse de republicani în toată ţara.
Cumpărarea de publicitate de către campania Kamalei Harris a eclipsat publicitatea de 10 milioane de dolari anunţată luni de campania lui Trump, care va fi lansată săptămâna aceasta în şase state-cheie, în tentativa de a contracara valul de entuziasm al alegătorilor şi donaţiile pentru Harris.
Este vorba de cea mai mare achiziţie de publicitate de către campania lui Donald Trump din ianuarie, remarcă Reuters.
Fearless e mesajul cu care Harris a candidat la Senat, în 2016. Și atunci a comandat un clip video pentru a-și populariza mesajul electoral.
Comentează