Kaufland a livrat cu sprijinul Glovo, până în prezent, peste 19.000 de comenzi către ONG-uri şi beneficiari din Bucureşti prin Cantina socială, un proiect lansat în 2021.
"Prin Cantina socială, proiect lansat în 2021, Kaufland a livrat cu sprijinul Glovo până în prezent peste 19.000 de comenzi către ONG-uri şi beneficiari din Bucureşti. Kaufland România asigură produsele necesare pentru prepararea meselor comunitare, în timp ce Glovo se asigură că acestea ajung rapid la destinaţie. Numai în ultimele 3 luni, aproximativ 700 de comenzi au fost livrate lunar, în cadrul acestui program", se arată într-un comunicat al companiilor.
Parteneriatul dintre Glovo şi Kaufland România a început în august 2019 şi s-a extins treptat, în prezent clienţii având la dispoziţie o gamă variată formată din 12.000 de produse din multiple categorii, precum legume şi fructe; carne, mezeluri şi produse congelate; lactate, brânzeturi şi ouă; cafea, pâine şi produse pentru mic-dejun; alimente de bază, dulciuri şi snacksuri; băuturi; produse non-alimentare şi produse de curăţenie sau hrană pentru animale. Serviciul de livrare este în prezent disponibil pentru 130 de locaţii Kaufland din 58 de oraşe, dintre cele peste 70 în care este prezent Glovo.
În ceea ce priveşte tipologia comenzilor plasate prin Glovo în ultimii 5 ani, printre cele mai accesate categorii din magazinele Kaufland în platformă se numără apa, fructele, legumele şi lactatele. De asemenea, bananele au fost cele mai comandate fructe, în timp ce ceapa a fost leguma cel mai frecvent prezentă în coşurile utilizatorilor.
În topul oraşelor de unde au fost plasate cele mai multe comenzi se numără Bucureşti, Cluj-Napoca şi Timişoara, urmate de Iaşi şi Constanţa, ziua de sâmbătă fiind cea în care se înregistrează cele mai multe comenzi.
De asemenea, potrivit datelor din platformă, cea mai scumpă comandă plasată pe Glovo dintr-un magazin Kaufland îi aparţine unui bucureştean care a comandat produse de peste 7.000 de lei. În acelaşi timp, titlul de cel mai mare fan îi revine unui utilizator din Slatina, care în cei 5 ani de la listarea magazinului în aplicaţie, a plasat, în medie, peste 3 comenzi în fiecare săptămână, cumulând un total de 877 de comenzi.
"Totodată, Kaufland pune la dispoziţia clienţilor prin Glovo un serviciu social de comenzi telefonice pentru livrare cu plata la domiciliu, dezvoltat iniţial în pandemie, destinat persoanelor în vârstă sau cu dizabilităţi, prin care acestea pot cumpăra produsele dorite fără a utiliza aplicaţia. În acest mod, Kaufland vine în sprijinul celor care nu folosesc instrumente digitale de plată. Serviciul este disponibil momentan în 58 oraşe din ţară, cu un sortiment ce include peste 12.000 produse, urmând a fi extins. Până acum au fost înregistrate peste 120.000 de comenzi prin acest program, cel mai folosit fiind în oraşe precum Bucureşti, Constanţa şi Ploieşti", se precizează în comunicat.
Glovo este una dintre cele mai importante aplicaţii de livrare. Fondată în 2015 la Barcelona, operează în 25 de ţări din Europa, Asia Centrală şi Africa.
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.500 de magazine în 8 ţări, 155.000 de angajaţi şi o reţea de 178 de magazine în România.
Comentează