Cinci bărbați s-au bătut într-un supermarket Lidl din Sectorul 3 al capitalei. Incidentul a fost anunțat la 112, iar două dintre persoanele implicate a ajuns la spital. Reprezentanții lanțului de magazine contrazic informațiile vehiculate în spațiul public și chiar imaginile publicate în mediul online și susțin că agenții de pază au intervenit în prima fază, iar ulterior s-au limitat la a proteja restul clienților și angajații, pentru că situația devenise prea periculoasă. Agenții au respectat procedurile interne, se arată într-un punct de vedere pe care Lidl l-a transmis redacției stiripesurse.ro.
„Agenții de pază au identificat posibilitatea unei altercații încă din incinta magazinului, din zona sălii de vânzare. Au intervenit imediat și au separat persoanele care aveau un comportament inadecvat.
Situația s-a reluat și după ce persoanele respective au depășit linia caselor de marcat, unde s-au alăturat alți 2 posibili cunoscuți ai celor implicați în conflict, devenind extrem de violenți. În acel moment, agenții de pază au evaluat situația ca fiind una de risc ridicat, așadar au apelat imediat serviciul 112, dar și agenții de la firma de intervenție rapidă parteneră. Până la venirea Poliției, cei 2 agenți de pază din magazin i-au izolat pe cei implicați în conflict, pentru a putea proteja atât clienții din acea zonă, cât și angajații noștri.
La acest moment, situația este gestionată de către autoritățile competente. Confirmăm faptul că agenții de pază au respectat procedurile interne Lidl, respectiv au încercat în primă fază să aplaneze conflictul, și, în funcție de rezultat și de potențialul risc, au solicitat ajutorul Poliției și al agenților de la intervenții rapide.
Suntem la curent că în mass media s-a vehiculat informația conform căreia un client / clientă ar fi intervenit în a-i separa pe cei aflați în conflict pentru că agenții de pază nu ar fi reacționat, însă din informațiile pe care le avem în acest moment și din imaginile suprinse pe camerele din sistemul de supraveghere, această informație nu este confirmată”, transmit reprezentanții Lidl.
Conflictul din magazin
Direcția Generală de Poliție a Municipiului București - Secția 13 a anunțat că miercuri seara „a fost sesizată prin apel 112, de către un bărbat, angajat în calitate de agent de securitate, în cadrul unui supermarket din Sectorul 3, cu privire la faptul că, în incinta magazinului s-ar afla în derulare un conflict, între mai mulți bărbați.
Polițiștii s-au deplasat la fața locului, unde au luat legătură cu două persoane vătămate și au demarat verificările.
De asemenea, a fost solicitată prezența unui echipaj de prim-ajutor, victimele fiind transportate la o unitate medicală, pentru îngrijiri suplimentare.
În urma verificărilor efectuate de către polițiști din cadrul Biroului de Investigații Criminale, s-a stabilit faptul că, în interiorul magazinului, cinci bărbați s-ar fi agresat fizic, în urma unui conflict anterior.
Cercetările sunt continuate de către Secția 13 Poliție, sub aspectul săvârșirii unei infracțiuni de „amenințare” și patru infracțiuni de „lovire sau alte violențe”, sub supravegherea Parchetului de pe lângă Judecătoria Sectorului 3.
Comentează