Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

LOOKMEDICA, un ghid de sănătate TV lansat de Clever Media Network din 17 septembrie

realitatea.net
farmacie medicamente

 

Clever Media Network lansează un nou proiect media, LOOKMEDICA, după modelul lansării televiziunii Profit.ro. LOOKMEDICA este un ghid de sănătate TV, care acoperă nevoia de informaţie medicală, oferind răspunsuri avizate la problemele de sănătate şi soluţii personalizate de prevenţie, scrie News.ro.

"Staful executiv al firmei Clever Media Network şi-a focusat atenţia pe dezvoltarea unui conţinut video adaptat genului editorial promovat în ultimii ani de site-ul www.medicalnet.ro, portal ce se află de puţină vreme în portofoliul firmei clujene. Aşa a apărut LOOKMEDICA, un proiect media inovator, un veritabil ghid de sănătate TV, care acoperă cu profesionalism si obiectivitate nevoia acuta de informaţie medicală, oferind răspunsuri avizate la problemele de sănătate şi soluţii personalizate de prevenţie", anunţă reprezentanţii companiei.

Modelul de business promovat de compania clujeană condusă de omul de afaceri Adrian Tomşa este bazat pe achiziţia unui portal web şi pe dezvoltarea ulterioară a unei platforme integrate (online&TV). Tot acest proces este extrem de minuţios şi implică eforturile conjugate ale unor echipe de profesionişti din domenii diferite (tehnic, editorial, marketing, comunicare, logistic etc.).

Acest model a fost pus în practică prima oară prin transformarea portalului de business PROFIT.RO într-o televiziune care, după ce a primit în această vară avizul favorabil din partea CNA, a început să emită şi pe TV încă de la sfârşitul lunii august, iar acum este preluată de majoritatea operatorilor de cablu din România.

Începând de luni, 17 septembrie, noul proiect LOOKMEDICA programează o serie atractivă de producţii destinate atât publicului general, cât şi specialiştilor din lumea medicală.

Luciana Indre, coordonatorul acestui proiect, a strâns o echipă de profesionişti cu o experienţă bogată în jurnalism care, alături de un contingent de specialişti din domeniul medical şi conexe acestuia, vor propune publicului un nou concept de conţinut video/tv, în care realizatorii vor căuta răspunsuri la întrebări ce vizează afecţiunile medicale, mijloacele de diagnostic, tratament şi profilaxie.

"Fiecare zi va debuta, de la ora 05.00, cu un program interactiv de yoga şi o serie de exerciţii fizice coordonate de instructori de fitness renumiţi. Nu vor lipsi nici producţiile externe ce tratează subiecte diferite: nutriţie, sănătate, lifestyle sau beauty, emisiuni realizate de profesionişti din domeniu (Prof. Univ. Dr. Nicolae Hâncu - medic nutriţionist emerit, membru de onoare al Academiei Române, Patricia Rusu – nutriţionist şi specialist în biomedicină, Psihologul Raluca Anton, Adrian Avram - Medic specialist în medicina plastică şi reparatorie, Alexandra Pintea - Instructor de Aerobic certificat de Fitness Scandinavia etc.)", precizează compania, adăugând că "LOOKMEDICA va reprezenta şi un pol major de informare pentru lumea medicală românească prin jurnalele de ştiri difuzate zilnic şi prin seria impresionantă de transmisiuni live de la cele mai importante congrese, târguri şi expoziţii din domeniu".

LOOKMEDICA întregeşte oferta Clever Media Network, firmă ce deţine în portofoliu canalele de televiziune LOOKSPORT, LOOKPLUS, AGROTV şi PROFIT.RO.

Clever Media Network deţine şi drepturile de difuzare pentru cele mai importante competiţii fotbalistice de pe continent (UEFA Champions League şi UEFA Europa League), dar şi pentru Liga I, Liga II, Cupa României şi partidele derby din puternicele campionate ale Turciei şi Portugaliei.

 

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.