Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Louis Vuitton deschide la Shanghai primul său magazin de mobilă şi articole de uz casnic

yourmoney.wall-street.ro
Louis Vuitton

Louis Vuitton şi-a anunţat vineri intenţia de a deschide la Shanghai un magazin specializat pe mobilier şi articole de uz casnic, o premieră pentru brandul francez de lux care încearcă să îşi extindă oferta dedicată clienţilor chinezi înstăriţi, transmite Reuters.

Viitorul showroom, accesibil numai pe bază de programare, va fi inaugurat luni într-o vilă istorică amplasată în apropiere de Nanjing Road, principala zonă de shopping de lux din capitala financiară a Chinei, informează Agerpres.

Într-un comunicat de presă, Louis Vuitton, parte a grupului LVMH, a precizat că acest showroom va fi testat timp de mai multe luni şi, dacă va avea succes, va deveni un magazin permanent.

Jurnaliştii care au beneficiat de un tur al magazinului înainte de inaugurare au constatat că articolele nu aveau afişate preţurile, însă un angajat a dezvăluit faptul că un scaun suspendat conceput de fraţii Campana are un preţ de cost de peste 700.000 de yuani (97.860 de dolari).

Găsirea de noi zone de creştere, în special în rândul consumatorilor înstăriţi, devine din ce în ce mai importantă pentru mărcile de lux în China, în condiţiile în care cheltuieile pentru articole de lux sunt presate de restricţiile impuse din cauza COVID-19, de declinul pieţei imobiliare şi de incertitudinile economice.

Louis Vuitton a mai încercat şi luna trecută să îşi extindă oferta pe segmentul lifestyle în China, când a deschis un magazin în oraşul Chengdu, din sud-vestul ţării, care include un spaţiu expoziţional şi un restaurant.

"LMVH încearcă să se repoziţioneze ca o marcă de lux contemporană prin intrarea pe noi segmente care rezonează cu consumatorii chinezi dinamici din Generaţia Z şi Milenialii", a apreciat Bobby Verghese, analist la firma de consultanţă GlobalData, potrivit căreia vânzările pe segmentul mobilă şi articole de uz casnic din China vor ajunge la 782 de miliarde de dolari în 2026.

Verghese consideră că articolele de uz casnic sunt un pariu bun pentru Louis Vuitton, în special în China.

"Spre deosebire de predecesorii lor, care puneau accent pe viaţa privată, imigranţii digitali din Gen Y şi nativii digitali din Gen Z nu se opun la afişarea stilului lor de viaţă pe social media. LMVH intenţionează să profite de avantajul primului sosit", a spus Bobby Verghese.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.