DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play Windows Phone Store
CELE MAI NOI ȘTIRI ȘI ALERTE BREAKING NEWS: ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Lovitură dură pentru Antena 3, din partea CNA

Antena 3

Postul de televiziune Antena 3 a fost amendat de CNA cu 20.000 de lei, după ce i-a adus jurnalistului Mălin Bot mai multe injurii.

Televiziunea condusă de Mihai Gâdea a fost sancţionată de Consiliul Naţional al Audiovizualului pentru afirmaţii injurioase şi pentru faptul că nu a fost prezentat punctul de vedere al ziaristului Mălin Bot, de la Evenimentul zilei, în momentul în care i-au fost adus acuzaţii precum aceea că ar fi "fascist", scrie paginademedia.ro.

"Limbajul folosit (...) de Antena 3 în emisiunea în care aţi discutat poziţia celor doi jurnalişti, Malin Bot si Dan Tăpălagă, este unul injurios. Acuzaţia de nazism e cu iz penal. Trebuia să aveţi opinia domnului Bot cu privire la această acuzaţie. Impactul limbajului dumneavoastră despre Mălin Bot este incomensurabil mai mare decat impactul pe care îl au afirmaţiile domnului Bot la adresa dumneavoastră", a explicat Radu Herjeu, membru CNA.

"Dvs. nu aţi fi ajuns aici dacă nu aţi fi făcut afirmatiile pe care le-aţi facut, daca nu aţi fi folosit limbajul pe care l-aţi folosit. Această spirală a urii este profund dăunătoare faţă de ce se întâmplă în societate", a completat Dorina Rusu, membră CNA.

La finele lunii februarie, Bot a publicat pe pagina de internet a cotidianului Evenimentul Zilei (EVZ) un articol intitulat "Mineriada lui Voiculescu a eşuat în faţa valului uriaş de dezaprobare care l-a lovit pe Klaus Iohannis". Atunci, Mălin Bot a fost calomniat si denigrat în mai multe emisiuni ale Antenei 3, sub pretextul ca ar fi discriminat telespectatorii în vârstini ai postului și mai ales pe cei ce au fost prezenți la mitingul se susținere pentru trustul Intact.

Bot a fost numit "nazist" în mai multe rânduri, iar  Mihai Gadea i-a facut un denunţ calomnios la Consiliul Naţional pentru Combaterea Discriminării (CNCD), care a decis însă că jurnalistul EVZ nu a discriminat și s-a constatat ca opiniile exprimate de acesta nu constituie faptă de discriminare. Cu toate acestea, postul Antena 3 nu a dat un drept la replică și nici nu a făcut vreo revenire asupra știrii.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.