Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Marian Mina, deputat PSD, despre `OFTICILE` unei guvernări `DRULE` şi în politica din transporturi`

facebook.com
Marian Mina

Deputatul PSD, Marian Mina, critică dur într-o nouă postare pe pagina sa de facebook felul în care actualul ministru al Transporturilor, Cătălin Drulă, gestionează importantul sector al economiei naționale. În principal Marian Mina acuză investițiile în infrastructura mare care ar fi făcute anapoda și nu după un plan care să țină cont de interesele economiei naționale, ale cetățenilor țării și ale dezvoltării armonioase și echitabile a României:

“OFTICILE” unei guvernări “DRULE” şi în politica din #transporturi. Episodul 2. V-am promis o radiografie a celor mai importante proiecte de #infrastructură rutieră din România şi, după ce am discutat despre autostrăzile din Muntenia, astăzi vreau să vorbim despre DOBROGEA. Se pare ca Portul #Constanța reprezintă o mare frustrare și un mare ,,dezechilibru” național. Inclusiv traficul turistic generat de litoral reprezintă o ,,chestie” care generează un ,,dezechilibru“ și o lipsă de echitate față de Transilvania, de exemplu.

Astfel, având în vedere că Marea Neagră nu poate fi mutată, în vederea compensarii ,,dezechilibrului”, ”drula” de la Ministerul Transporturilor a decis următoarele:

* Transformarea municipiilor Arad și Timisoara în ,,porturi”, la nu mai puțin de 3 autostrăzi;

* Implementarea Autostrăzii Timisoara – Moravița, pentru ca timișorenii să se ducă la plaje, numai că NU LA NOI, ci în Muntenegru. #Litoralul nostru nu trebuie să le mai placă!;

* Nefinalizarea Autostrăzii Sibiu – Pitești, autostradă care ar putea lega Dobrogea, Portul Constanța și Litoralul (ce e drept, Litoralul Românesc) cu Europa de Vest. Secțiunea 2-a a acestei autostrăzi, secțiune care nu a venit ,,pomană” de la predecesorii domnului ministru, nu este nici măcar abordată la un nivel care să confirme o intenție în finalizare.

Lipsesc investiții #esențiale pentru fructificarea atuurilor zonei, dar nebunii din Guvern nu au minima capacitate intelectuală să continue dezvoltarea Portului Constanța, mai ales în contextul dezvoltării Canalului Istanbul de către Turcia, crearea unei linii MODERNE de #ferryboat cu Georgia și investiții într-un port acolo pentru penetrarea pe linia Asiei Centrale și deschiderea spre Caucaz, pe modelul Ungariei care creează un port lângă Trieste.

Nu mai discutăm de necesitatea URGENTĂ, de vreo 20 de ani, de a crea #legături rapide spre sudul litoralului și spre Delta Dunării pentru a le pune în valoare. Întrebarea este cand vor ajunge cei din Dobrogea sa profite de ele? Probabil, cu asemenea Guverne populate de “drule”, NICIODATĂ!

#Dezvoltarea echilibrată și echitabilă, dacă va apărea, va apărea doar după 30-40 de ani, în orice caz, după ce probabil că se va termina cu finanțările europene nerambursabile.

“OFTICILE” unei guvernări “DRULE” şi în politica din #transporturi. Episodul 2. V-am promis o radiografie a celor mai...

Publicată de Marian Mina pe Marţi, 4 mai 2021

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.