DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play Windows Phone Store
CELE MAI NOI ȘTIRI ȘI ALERTE BREAKING NEWS: ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Meghan Markle vrea bani nemunciți: Cere despăgubiri uriașe de la un ziar pentru că a publicat o scrisoare

Heart
Meghan de Sussex

Meghan, soţia prinţului Harry, solicită despăgubiri de 1,5 milioane de lire sterline (2,1 milioane de dolari americani) reprezentând cheltuieli de judecată după ce a câştigat procesul intentat tabloidului Mail on Sunday, pe care l-a acuzat de încălcarea vieţii private, după ce acesta a publicat fragmente dintr-o scrisoare adresată de ducesa de Sussex tatălui ei, informează Reuters.

Luna trecută, un judecător de la Curtea Supremă din Londra a decis că tabloidul - suplimentul săptămânal al tabloidului Daily Mail - a încălcat dreptul la viaţă privată şi drepturile de autor atunci când a publicat fragmente dintr-o scrisoare redactată pe cinci pagini pe care Meghan i-a trimis-o tatălui ei, cu care a avut o dispută cu puţin timp înainte de nunta ei cu prinţul Harry, nepot al reginei Elisabeta a II-a, scrie agerpres.ro.

Citește și: Daniel Ghiță, atacat dur: ‘Când nu doarme, face circ! Dovada clară’

Judecătorul Mark Warby s-a pronunţat în favoarea ei fără să mai continue procesul, considerând că acele articole reprezentau o încălcare clară a dreptului la viaţă privată, în timp ce editorii tabloidului au spus că ducesa de Sussex dorea ca scrisoarea ei să fie făcută publică şi acel document a făcut parte dintr-o strategie de comunicare în mass-media.

În urma unei audieri organizate marţi pentru a stabili daunele şi alte aspecte rămase în pronunţare, avocaţii lui Meghan Markle au cerut despăgubiri de 1,5 milioane de lire sterline reprezentând cheltuieli de judecată şi vor ca jumătate din această sumă să fie achitată în 14 zile.

Citește și: Tragedie peste tragedie în România: Tată și fică, găsiți carbonizați în casa mistuită de foc. Mama fetiței a reușit să se salveze

Avocaţii au solicitat, totodată, ca editorii tabloidului să predea toate copiile acelei scrisori aflate în posesia lor şi au cerut ca judecătorul să impună tabloidului să publice o declaraţie pe prima sa pagină prin care să informeze cititorii că Meghan a câştigat acel proces, alături de o notificare similară publicată pe prima pagină a site-ului MailOnline "nu mai târziu de următoarele şase luni".

Avocatul Ian Mill a declarat în timpul audierii că ducesa de Sussex nu doreşte să pedepsească tabloidul şi că ar fi dispusă să accepte despăgubiri nominale, calculate în funcţie de veniturile pe care Mail on Sunday le-a obţinut de pe urma acelor articole.

Citește și: Florin Cîțu: ‘Am spus foarte clar că nu sunt adeptul creșterii taxelor, mai ales într-o perioadă în care economia este sub potențial pentru a aduce venituri la buget’

Avocaţii tabloidului vor să obţină permisiunea de a face apel după decizia pronunţată de judecătorul Ward, dar şi pentru alte chestiuni, inclusiv pentru a se stabili dacă Meghan avea exclusivitate asupra drepturilor de autor aferente scrisorii adresate tatălui ei.

Meghan, în vârstă de 39 de ani, şi soţul ei, prinţul Harry, în vârstă de 36 de ani, au fost prezenţi foarte des pe primele pagini ale ziarelor din Marea Britanie luna trecută, după ce au anunţat că aşteaptă venirea pe lume a celui de-al doilea copil, urmată de vestea despărţirii lor finale de casa regală britanică, după ce s-au mutat în California, anul trecut.

Citește și: Situație dificilă pentru Călin Popescu-Tăriceanu: ÎCCJ a dat undă verde pentru începerea judecării pe fond

Un interviu pe care ducii de Sussex l-au acordat celebrei jurnaliste americane de televiziune Oprah Winfrey, aşteptat cu nerăbdare de opinia publică, va fi difuzat duminică.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.