Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Thomas Bach înaintea JO: Regretăm decizia de a nu exista spectatori, dar a fost necesar

Agerpres - Reuters
China Jocuri olimpice

Preşedintele CIO, Thomas Bach, le-a transmis de la Tokyo un mesaj sportivilor care vor participa la Jocurile Olimpice, el precizând că decizia ca la competiţie să nu fie spectatori a fost necesară şi că miliarde de oameni îi vor susţine pe concurenţi de dincolo de micile ecrane.

“Aţi auzit cu toţii de decizia dificilă luată de autorităţile japoneze de a nu permite accesul spectatorilor în locurile unde vor avea loc probele JO aici, la Tokyo. Aceasta a fost o decizie dificilă şi cu toţii regretăm consecinţele pentru voi, sportivii, dar şi pentru spectatori. A fost însă o decizie necesară pentru ca Jocurile Olimpice să fie unele desfăşurate în siguranţă.

Sper că suntem cu toţii de acord că cel mai important este ca aceste Jocuri Olimpice să aibă loc. Vor avea loc în circumstanţe foarte diferite. Dar nu trebuie să vă simţiţi singuri pe aceste arene. Miliarde de oameni din întreaga lume vor fi lipiţi de ecrane, vor fi sufleteşte alături de voi, vă vor susţine şi sper că puteţi simţi această susţinere. Vă încurajez să vă pregătiţi în continuare şi apoi să veniţi aici ca să vă bucuraţi de o Olimpiadă foarte diferită, dar în orice caz unică”, a spus Bach.

Autorităţile japoneze au anunţat, joi, că nu vor fi spectatori la competiţiile din cadrul Jocurilor Olimpice care se desfăşoară în zona Tokyo. Sâmbătă, şi autorităţile din Hokkaido au anunţat că la meciurile de fotbal de la JO programate acolo nu vor fi spectatori.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.