Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Metroul din Drumul Taberei NU va fi gata pe 30 iunie, așa cum anunța Ludovic Orban: Care e noul termen propus

Inquam Photos / George Calin
stadiu lucrari magistrala de metrou M5

Oficialii Metrorex susțin că linia de metrou din Drumul Taberei va fi pusă în funcțiune până la finalul verii, de luna viitoare urmând să înceapă probele dinamice cu rame de metrou. Termenul înaintat de ministrul Transporturilor pentru deschiderea noii magistrale era 30 iunie.

Magistrala de metrou din cartierul Drumul Taberei va fi inaugurată până la sfârșitul verii, dau asigurări responsabilii de proiect din cadrul Metrorex care nu mai garantează, totuși, că va fi respectat termenul asumat la începutul anului și anume 30 iunie 2020. Pe șantier lucrările au fost puțin îngreunate din cauza pandemiei de coronavirus pentru că unele materiale din import (mai ales cele din China și Italia) au ajuns cu întârziere dar au fost și probleme cu infiltrațiile de apă, potrivit Radio România Actualități.

,,Lucrările sunt aproape de final, la partea de structură acestea sunt peste 99 % iar la finisaje și instalații 97 %. Noi estimăm că probele dinamice, vor începe luna viitoare”, a declarat pentru RRA Constantin Mustățea, director de investiții la Metrorex.

Citește și: VIDEO Lista măsurilor de relaxare de la 1 iunie. Anunțul de ultimă oră al premierului Orban

Întrebat dacă sunt șanse mai mari pentru jumătatea verii sau pentru sfârșit de vară, responsabilul Metrorex a răspuns că totul depinde de rezultatele probelor dinamice care se fac cu trenurile de metrou în mișcare.

Lucrările la Magistrala V de metrou au început în 2011 și aveau termen inițial de finalizare 2015. M 5 are 10 stații și un depou și va transporta la capacitate maximă 100 000 de călători pe oră în ambele sensuri. Stațiile sunt dispuse la o distanță de aprox. 600 de metri spre deosebire de rețeaua veche, construită înainte de 89 cu stații la peste un kilometru depărtare.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.