DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play Windows Phone Store
CELE MAI NOI ȘTIRI ȘI ALERTE BREAKING NEWS: ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Migdalele, sursă de fibre şi proteine

pixabay.com
migdale

Hrănitoare şi delicioase, migdalele reprezintă gustarea perfectă de după-amiază. Sunt pline de nutrienţi, aşa că păstraţi întotdeauna migdale crude la îndemână şi consumaţi-le în salate sau ca atare.

Un aspect important când vine vorba despre migdale e acela că trebuie consumate crude. Fierte sau prăjite, ele îşi pierd din nutrienţi, vitamine şi enzime. Iată câteva din beneficiile lor:

  • Bogate în vitamina E, contribuie la îmbunătăţirea aspectului pielii, a părului şi a unghiilor.
  • Migdalele conţin şi o cantitate mare de calciu, ceea ce înseamnă că ajută la  întărirea oaselor.
  • Conţin multe fibre şi proteine. Cei care consumă în mod regulat migdale îşi menţin greutatea corporală. Fibrele contribuie la mişcările intestinale, eliminând toxinele.
  • Migdalele sunt o sursă importantă de fier, care ajută la producţia şi creşterea numărului de celule roşii din sânge. Un calcul arată că 10 migdale sunt echivalentul unei farfurii de spanac.
  • Bogate în magneziu, migdalele sunt o componentă cheie pentru construirea masei musculare.
  • Consumul regulat de migdale ajută la prevenirea anemiei, conform www.csid.ro.
  • În coaja migdalelor s-au identificat 20 de flavonoide cu puternic efect antioxidant.
  • Migdalele ajută şi la îmbunătăţirea memoriei. Consumaţi zilnic 7-10 migdale, pe stomacul gol
Citeşte şi: Ce boli sunt cauzate de consumul EXCESIV de carne .

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.