DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play Windows Phone Store
CELE MAI NOI ȘTIRI ȘI ALERTE BREAKING NEWS: ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Mirel Palada, despre efectul PRU: Mă pufoșilor, chiar vă e frică de noi

Mirel Palada

Înscris recent în PRU, ocupând funcția de director de comunicare și purtător de cuvânt al Partidului România Unită, sociologul Mirel Palada analizează efectul PRU din ultimele zile, care „a reusit performanta sa se vorbeasca despre el dinspre toate partidele”. Totodată, acesta nu a ezitat să lanseze săgeți către toate partidele, care au comentat din toate unghiurile „fenomenul PRU”. Mirel Palada a conchis postarea în stilul său caracteristic, lansând o întrebare deschisă: „Ma pufosilor. Ma partide ma. Ma, voua chiar va e frica de noi, ma”.

Prejudiciu URIAȘ descoperit de ANAF la una dintre cele mai mari firme de pază

„Dumnezeule, ce fior de malaise, cum ar zice somalezul, a trecut pe deasupra viilor. De citeva zile incoace, PRU a reusit performanta sa se vorbeasca despre el dinspre toate partidele.
Pesedistii fac zid sa nu plece Victor. Orice, dar sa nu plece.
Useristii tocmai descopera gaura la covrig, dirdiie din vorbe.
Societatea aproape civila face spume la gura aproape gramaticale.
Pedelistii deghizati in liberali se dau de ceasul mortii.
Pemepistii sint in fibrilatii.
Peremistii, adevaratii patrioti cum ar veni, incearca sa inteleaga ce e ala Pleistocen si de ce trebuie sa iasa din el.
Iar pippidistii, astia sint partidul cel mai virulent. Pippidistii pippidesc de crapa ecranele la smartfoane de furie impotriva noastra.
Doar adevaratii liberali nu zic nimic. Ca aia, saracii de ei, de secole nu mai sint in stare sa zica ceva, doar ce le injecteaza in limba Blaga si Basescu si Johannis. Vai de capul lor de liberali liberi de idei :(
Ma pufosilor. Ma partide ma. Ma, voua chiar va e frica de noi, ma... ;)", a scris Mirel Palada pe pagina de Facebook.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.