Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

MUTAREA lui Nicușor Dan. ȘAH la Cătălin Predoiu și Gabriela Firea

sah joc politic

Nicusor Dan, candidatul USB la Primaria Generala a Bucurestiului, a primit donatii in valoare de 782.296 lei pentru campania electorala pentru alegerile locale de luna viitoare, anunta USB, intr-un comunicat remis redacției.

Vezi și: VIDEO: DOVADA BLATULUI făcut de PNL cu primarii penali

Nicusor Dan le cere Gabrielei Firea si lui Catalin Predoiu sa faca publice donatiile primite in campania electorala.

"Donatiile au fost realizate prin contract notarial si prin platforma online Salvatorii.ro, prin care orice cetatean roman poate face o donatie care sustine campania pentru castigarea alegerilor la Primaria Bucurestiului. 706500 lei au fost obtinuti prin contract notarial, in timp ce platforma online a adus pana in prezent 75796 lei. Donatiile online au variat intre 10 si 10.000 de lei", arata USB.

Conform comunicatului citat, USB ar fi cheltuit in campania electorala 128.805 euro:

- Cheltuieli operationale - 9.206 euro
- Corturi - 20.137 euro
- Promotori 28.231 euro     
- Cheltuieli de marketing 8.350 euro
- Publicitate online - 41.492   euro
- Publicitate outdoor - 21.389  euro

"Astazi incepe oficial campania electorala si vreau sa le multumesc tuturor celor care au donat pana acum si care ne sustin pentru castigarea alegerilor. Vom publica in continuare sumele pe care le vom primi si le cer Gabrielei Firea si lui Catalin Predoiu sa faca la fel. E un gest firesc de respect pentru oamenii carora le cer votul", a declarat  Nicusor Dan, presedintele USB.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.