Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Nestle anunță creșterea vânzărilor în timpul pandemiei de COVID-19

nestle

Grupul elveţian Nestle SA şi-a îmbunătăţit estimările privind creşterea organică a vânzărilor în 2020, la aproximativ 3%, după ce miercuri a publicat rezultate trimestriale peste aşteptări, datorită majorării cererii pentru cafea, mâncarea pentru animale şi alimente produse pe bază de plante, transmit DPA şi Reuters.

Nestle, cel mai mare producător mondial de alimente, a trecut mai bine decât rivalele sale prin criza provocată de pandemia de coronavirus (COVID-19) deoarece se concentrează pe categoriile care înregistrează creştere ridicată, pentru a compensa declinul vânzărilor de alimente către restaurante şi cafenele, potrivit agerpres.ro.

Citește și: Raed Arafat vine cu cifre ÎNFIORĂTOARE și face un anunț de ULTIMĂ ORĂ: 'La un moment dat, toate spitalele vor primi pacienți COVID'

Marţi, acţiunile Nestle au urcat cu 1,6% la Bursa de la Zurich, după ce anul acesta au înregistrat un avans de 2,5%.

Cererea pentru alimente şi băuturi consumate la domiciliu a rămas solidă în timpul măsurilor de izolare impuse pentru a stopa răspândirea pandemiei, în timp ce vânzările de produse consumate în afara casei şi la pachet, aproximativ 15% din vânzările Nestle, au scăzut cu 26,4% în trimestrul trei din 2020.

În primele nouă luni din acest an, Nestle a raportat o creştere organică a vânzărilor cu 3,5%, în timp ce analiştii previzionau un avans de 2,8%. Anterior, grupul elveţian estima o creşterea organică a vânzărilor între 2% şi 3% anul acesta.

Citește și: ANALIZĂ MĂSURI NOI propuse de Guvern pentru românii cu restanțe la plata datoriilor, din cauza pandemiei

Vânzările în monedă locală au scăzut cu 9,4% în perioada ianuarie-septembrie 2020, la 61,9 miliarde de franci elveţieni (68,33 miliarde de dolari) în urma aprecierii monedei Elveţiei.

Nestle este prezent şi în România. În portofoliul Nestle România figurează branduri precum Nescafe, Nesquik, Nespresso, Joe, KitKat, Lion, Maggi, Nirvana, Aloma, Darling, Friskies, Nestle Fitness.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.