Grupul elveţian Nestle SA şi-a îmbunătăţit estimările privind creşterea organică a vânzărilor în 2020, la aproximativ 3%, după ce miercuri a publicat rezultate trimestriale peste aşteptări, datorită majorării cererii pentru cafea, mâncarea pentru animale şi alimente produse pe bază de plante, transmit DPA şi Reuters.
Nestle, cel mai mare producător mondial de alimente, a trecut mai bine decât rivalele sale prin criza provocată de pandemia de coronavirus (COVID-19) deoarece se concentrează pe categoriile care înregistrează creştere ridicată, pentru a compensa declinul vânzărilor de alimente către restaurante şi cafenele, potrivit agerpres.ro.
Marţi, acţiunile Nestle au urcat cu 1,6% la Bursa de la Zurich, după ce anul acesta au înregistrat un avans de 2,5%.
Cererea pentru alimente şi băuturi consumate la domiciliu a rămas solidă în timpul măsurilor de izolare impuse pentru a stopa răspândirea pandemiei, în timp ce vânzările de produse consumate în afara casei şi la pachet, aproximativ 15% din vânzările Nestle, au scăzut cu 26,4% în trimestrul trei din 2020.
În primele nouă luni din acest an, Nestle a raportat o creştere organică a vânzărilor cu 3,5%, în timp ce analiştii previzionau un avans de 2,8%. Anterior, grupul elveţian estima o creşterea organică a vânzărilor între 2% şi 3% anul acesta.
Citește și: ANALIZĂ MĂSURI NOI propuse de Guvern pentru românii cu restanțe la plata datoriilor, din cauza pandemiei
Vânzările în monedă locală au scăzut cu 9,4% în perioada ianuarie-septembrie 2020, la 61,9 miliarde de franci elveţieni (68,33 miliarde de dolari) în urma aprecierii monedei Elveţiei.
Nestle este prezent şi în România. În portofoliul Nestle România figurează branduri precum Nescafe, Nesquik, Nespresso, Joe, KitKat, Lion, Maggi, Nirvana, Aloma, Darling, Friskies, Nestle Fitness.