Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Numărul accesărilor aplicației Monitorul Prețurilor Alimentelor a crescut cu 90% în perioada stării de urgență comparativ cu perioada anterioară

Stefan Blog
monitorul preturilor

Numărul accesărilor aplicației Monitorul Prețurilor Alimentelor a crescut cu 90% în perioada stării de urgență comparativ cu perioada anterioară, anunță Consiliul Concurenței, anunță MEDIAFAX.

Astfel, în intervalul martie – aprilie, s-au înregistrat 36.152 accesări ale platformei www.monitorulpreturilor.info, față de 19.145 de accesări în lunile ianuarie și februarie din acest an.

Citește și: Se solicită retragerea cetățeniei române deținute de premierul Republicii Moldova: Sunt inadmisibile și lipsite de respect

Cele mai multe accesări s-au înregistrat în luna aprilie, 25.223, când Aplicația Monitorul Prețurilor Produselor Alimentare a fost actualizată, astfel încât consumatorii să poată compara prețul practicat de magazinele din apropiere pentru fiecare produs dorit (anterior, aplicația permitea compararea prețului doar pentru un coș ce conținea minim cinci produse).

”Creșterea semnificativă a numărului de accesări arată că Monitorul Prețurilor Alimentelor s-a dovedit a fi un instrument foarte util pentru consumatori într-o perioadă de restricții, în care trebuiau să iasă cât mai puțin din casă. Cu ajutorul aplicației, au putut compara prețurile produselor alimentare de care aveau nevoie și, în același timp, au identificat magazinul de unde le puteau cumpăra, la prețul cel mai bun”, a declarat Bogdan Chirițoiu, președintele Consiliului Concurenței.

Citește și: Minerii se revoltă în Valea Jiului! Care sunt nemulțumirile lor și ce măsuri vor lua

În luna martie, cele mai căutate produse au fost făina, bananele, zahărul, cartofii albi, uleiul, drojdia, mălaiul, iar în luna aprilie, s-au adăugat carnea de miel, ouăle și Coca- Cola.

În prima jumătate a lunii mai, pe platforma Monitorul Prețurilor Produselor Alimentare s-au înregistrat 9.123 accesări, cele mai căutate produse fiind bananele, înghețata, cafeaua, Coca-Cola, carnea de porc, făina și uleiul.

Monitorul Prețurilor Produselor Alimentare afișează informații despre aproximativ 30.000 de produse alimentare comercializate în peste 1.700 de magazine aparținând Carrefour, Kaufland, Penny, Selgros, Mega Image, Lidl, Cora, Auchan, Profi și Supeco.

Platforma este gestionată de Consiliul Concurenței, dar informațiile sunt încărcate în aplicație, la nivel național, de către companiile partenere.

Citește și: Marcel Vela luat la întrebări de senatori. Val de acuze prin moțiunea: ‘Cu Vela ruptă, în timp de pandemie’

Proiectul a fost lansat anul trecut de Consiliul Concurenței și conține două componente: Monitorul Prețurilor Produselor Alimentare și Monitorul Prețurilor Carburanților (care permite consumatorilor să afle prețurile practicate de către principalele rețele de distribuție a carburanților auto).

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.