Compania Naţională Poşta Română (CNPR) anunţă extinderea portofoliului de produse şi demarează procesul de achiziţionare a 3.000 de cutii poştale digitale, investiţie ce face parte din strategia investiţională de modernizare şi digitalizare a operatorului poştal, cu finanţare externă de 40 milioane de euro.
Potrivit unui comunicat de presă al companiei, transmis luni AGERPRES, cutiile poştale urmează să fie amplasate atât în oficiile Poştei Române cu acces non-stop, cât şi în alte oficii poştale şi zone strategice de interes de pe teritoriul ţării, astfel încât să fie accesibile pentru utilizare de către toţi clienţii şi firmele de curierat.
"Investiţia în aceste cutii poştale digitale şi, de asemenea, în liniile automate de sortare face parte dintr-un proiect pe care îl avem în plan pentru dezvoltarea companiei, în beneficiul clienţilor noştri. Acesta este doar punctul de plecare, urmând să derulăm şi alte investiţii menite să îmbunătăţească experienţa clienţilor cu Poşta Română şi să ajute la extinderea companiei, atât în România, cât şi în străinătate (...)", a declarat Valentin Ştefan, directorul general al CNPR.
În paralel cu acest proiect, Poşta Română va dezvolta o reţea de livrare pic-up/drop-off pentru magazinele online.
"Acest serviciu nou este conceput ca urmare a creşterii comerţului electronic şi va oferi o altă opţiune de livrare consumatorilor finali care cumpără online, fiind disponibil în peste 3.000 de locaţii, oficii poştale şi zone strategice de interes. Investiţia în Sisteme de Sortare Automatizată va contribui la reducerea timpului de tranzit pentru transportul coletelor în România şi face parte din strategia de modernizare a Poştei Române. Aceste noi proiecte vor fi susţinute de o echipă de consultanţă externă condusă de Gian Sharp, care, în calitate de fost CEO al DHL România şi Cargus, are o experienţă semnificativă pe piaţa internă de curierat", se arată în comunicat.
Poşta Română este cel mai mare operator naţional din domeniul serviciilor poştale şi se află în proprietatea statului român, reprezentat de Ministerul Cercetării Inovării şi Digitalizării (93,52%) şi Fondul Proprietatea (6,48%).
Compania deţine o reţea de peste 5.600 de subunităţi poştale la nivel naţional şi distribuie, săptămânal, mai mult 11 milioane de trimiteri poştale. Peste 19 milioane de locuitori beneficiază de serviciile Poştei Române, iar peste 7,5 milioane de adrese sunt acoperite de reţeaua poştală proprie.
Odată cu creșterea comerțului electronic, Poșta Română achiziționează 3.000 de cutii poştale digitale
Explorează subiectul
Articole Similare

1
Schimbare la vârful Spotify: Directorul general devine președinte executiv
1

301
Preț redus la energie pentru consumatorii vulnerabili - Ministrul Energiei anunță că lucrează la o schemă
301

6
Bursa de Valori Bucureşti a închis în creştere şedinţa de marţi
6

18
Bulgaria intră pe harta orașelor termale istorice europene
18

12
Studiu: Doar o treime dintre europeni reuşesc să economisească regulat
12

26
Ministerul Economiei anunță startul înscrierilor la StartUp Nation
26

25
Trei companii vor să supervizeze lucrările pe lotul Chiribiş-Biharia al Autostrăzii Transilvania
25

30
Rompetrol Rafinare dă alarma la Năvodari: Exercițiu de testare a sistemului de avertizare
30

51
Grevă la Bruxelles: Zborurile de plecare din 14 octombrie vor fi anulate
51

1.461
ANAF anunță că intră tare peste vânzătorii de pe OLX și Publi 24: Sunt vizați toți cei care ai profituri mari
1.461

29
18 ani de Wizz Air în Capitală: Compania anunță că a transportat peste 50 de milioane de pasageri spre şi dinspre Bucureşti
29

888
Investițiile străine directe, în picaj: România a pierdut peste 1 miliard de euro într-un singur an
888

4.127
Un gigant european vrea să forțeze intrarea pe piața din România: Planuri pentru o rețea întreagă de magazine
4.127
Comentează