Audienţa totală a celor patru televiziuni care au difuzat miercuri seară interviul cu Sebastian Ghiţă a fost mai mică decât audienţa realizată, pe acelaşi interval orar, de emisiunea Exatlon de la Kanal D.
Potrivit paginademedia.ro la nivelul întregii țări, 1,63 milioane de români s-au uitat, în total, pe cele patru posturi TV la interviul lui Sebastian Ghiță. Cei mai mulți, la România TV: 700.000, și la Antena 3: 663.000.
Postul public a ținut cu subiectul 140.000 de români. A fost pe locul zece la general. Pe B1 TV, interviul a fost urmprit de 128.000 de persoane.
Clasamentul total a fost condus de Kanal D, cu Exatlon: 1,8 milioane de români, cu aproape 200.000 mai mulți decât "simultanul" lui Ghiță.
Vezi şi: Efectele neașteptate ale castraveţilor: Ce se întâmplă în corp, în funcție de felul în care îi folosești .