Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Olympique Marseille, mai ieftină decât Steaua: Cu cât s-a vândut celebra echipă franceză

www.fullhdpictures.com

Margarita Louis-Dreyfus, sefa lui OM, si-a incheiat astazi legaturile cu formatia de pe Velodrome, vanzand clubul omului de afaceri american Frank McCourt. Suma este una relativ mica pentru un brand ca OM.

Olympique Marseille, una dintre cele mai mari echipe ale Frantei si chiar ale Europei, castigatoare a 9 titluri ale Ligue 1, a 10 Cupe ale Frantei, dar si a Cupei Campionilor in sezonul 1992/93, s-a vandut astazi pentru 45 de milioane de euro.

Citeste si: Nicolae Stanciu a cucerit Europa: Ce performanță a reușit fostul stelist

Cotidianul francez L'Equipe anunta ca Margarita Louis-Dreyfus, mostenitoarea clubului, a vandut pachetul de actiuni catre americanul Frank McCourt, dupa mai multe luni de negocieri.

OM a fost cumparat in 1996 pentru suma simbolica de 1 franc de Robert Louis-Dreyfus, primul sot al rusoaicei Margarita Bogdanova, devenita ulterior Margarita Louis-Dreyfus. Aceasta a mostenit clubul dupa moartea lui Robert Louis-Dreyfus, in 2009.

Cu o avere de 8.4 miliarde de dolari, Margarita Louis-Dreyfus a dorit sa renunte la clubul OM, pe care l-a vandut pentru o suma considerata destul de mica in comparatie cu nivelul brandului formatiei franceze.

Printre clauzele impuse de Margarita Louis-Dreyfus pentru a proteja OM se pot identifica: McCourt nu are voie sa se implice la un alt club sportiv din Europa in urmatorii 10 ani si nu le poate lua dreptul de veto actualilor manageri.

Familia rusoaicei a pastrat 5% din actiuni, unul dintre copiii ei, Kyril, fiind "indragostit de OM", dupa cum spune aceasta.

Olympique de Marseille, una dintre cele mai cunoscute formatii de pe continent, si ea castigatoare a Cupei Campionilor, la fel ca Steaua, s-a vandut astfel mai ieftin decat suma la care a fost evaluat brandul Steaua.

CSA Steaua a angajat in 2015 o firma din comuna Chiajna pentru a evalua brandul Steaua, MApN anuntand ulterior, printr-un comunicat ca firma acreditata ANEVAR a evaluat marca la 57 de milioane de euro, anunta sport.ro.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.