Sunt client vechi al agenției Christian Tour. Am mai călătorit cu ei si n-am avut probleme. Ba chiar au dat dovada de promptitudine când o călătorie a fost anulată și mi-au restituit banii într-un timp decent. Nu sunt deloc rău intenționat în opiniile mele.
Dar din ultima vacanță am rămas cu un gust amar și cu unele semne de întrebare cu privire la această agentie, alături de care am colaborat atât de bine până acum.
Scurt pe doi: am călatorit în Grecia, în cadrul unui circuit de o săptămână, în zona Lefkada și a insulelor ionice. Ceea ce trebuia să fie o relaxare totală a fost pe alocuri o experiență condimentată cu momente penibile.
În primul și în primul rând trebuie să precizez ca locurile vizitate au fost superbe. În al doilea rând și în egală măsură trebuie să laud profesionalismul ghidului nostru, dl. Matei Andronache, un profesionist căruia n-am ce să îi reproșez, ci doar să îl laud pentru aportul său în tot acest itinerariu (itinerariu la care chiar am vrut să renunț initial după prima noapte de cazare).
Dar...
Nu mi-a venit să cred că o companie precum Christian Tour, considerată una „profi”, se pretează să-si cazeze clienții în hoteluri de toată jena.
Stau și ma întreb oare domnului director de la Christian tour, Cristian Pandel, și familiei sale le-ar plăcea să doarmă pe niște saltele extrem de tari sau cu arcuri (cum doar bunicul a prins în armată, care sunau la orice miscare)? Să te trezești mai obosit decât te-ai culcat?
I-ar plăcea domnului director să intre într-o baie cu urme de roșu pe oglindă (ce era, nu știu; daca era sange)? Să te speli pe dinți la distanță de chiuvetă de frică să nu atingi ceva pe acolo?
Să facă duș cu un picior în cabina de duș și cu unul afară, deoarece cabina era prea mică?
Să stai pe un scaun rupt la spătar pe balcon (o doamnă de lângă mine chiar a căzut de pe scaun, după cum mi-a zis chiar ea, pentru că era slab plasticul de pe scaun)?
Să ajungi nenorocit de țânțari, iar de la hotel să nu aibă în camere măcar o pastilă cu aparat să-i omoare (dacă luam ceva boală de acolo, cine răspundea?)
Să nu aibă mai multe persoane din grup apa caldă la duș și să faci baie cu apă rece (după cum îi auzeam din grup că se plang)? – toate acestea doar la hotelul Perkes.
Apoi la hotelul Irina: să ai în cameră mobilier vechi de la vremea lui Ceaușescu?
Să faci baie cu un picior în vană și cu unul afară, pentru că vana era atât de mică, încât nu puteai sta normal în picioare ca să te poți spăla?
Despre hotelul Nostos chiar n-am ce sa reprosez. Cei de aici au „spălat" rușinea celorlalte două din urmă.
Însă stau si ma întreb oare domnul director Cristian Pandel știe de astfel de condiții?
Eu estimez ca nu știe și poate angajații săi nu i-au spus, pentru că altfel ar fi rușinos și înjositor pentru o astfel de agentie de turism să se preteze la condiții absolut josnice pentru cineva care clamează profesionalismul: „Christian Tour pune întotdeauna pe primul loc așteptarile clienților săi și depune toate eforturile pentru a se asigura că fiecare are parte de servicii de cea mai înaltă calitate, așa cum fiecare își dorește să fie tratat. Cu fiecare pachet de vacanță pe care îl creăm, luam întotdeauna în considerare nevoile fiecarui călător și alegem tot ce este mai bun pentru acesta", se arată în prezentarea celor de la Christian Tour de pe site, ceea ce pentru mine acum e ironic. "Ești mereu în avantaj și călătorești fără griji. Principiile de ghidează să creăm amintiri unice din vacanță", se mai arată în prezentare.
Nu m-am așteptat la cazări de lux, ci la cazări de bun simț.
Poate aceste rânduri le sunt utile și altor români care vor merge în această călătorie. Să știe ce-i asteaptă. Sper să le fie utile și celor de la agenție, să știe mai bine cu cine colaborează în zonele respective.
Da, compania îmi poate invoca condițiile locale, dar atunci îmi rezerv și eu dreptul prin acest articol să-i informez pe turiști și ce înseamnă asta în mod real.
PS: Ca să nu mai menționez că în una din zile n-am mai primit mic dejun, așa cum era înțelegerea.
Comentează