Pandemia creşte apetitul românilor pentru produse sănătoase

Autor: Ioana Necula, Redactor

Publicat: 26-08-2021

Actualizat: 26-08-2021

Article thumbnail

Sursă foto: exquis.ro

Pandemia creşte apetitul românilor pentru produse sănătoase, astfel că 10% din comenzi includ remedii naturiste şi suplimente alimentare, se menţionează într-un comunicat transmis de un magazin online.

Potrivit sursei citate, de la începutul pandemiei de COVID-19, interesul pentru viaţă sănătoasă şi prevenţie a devenit prioritar pentru majoritate. Astfel, alimentaţia sănătoasă, produsele ecologice, remediile naturiste şi un mod de viaţă mai precaut au determinat implicit o creştere a vânzărilor de produse naturiste şi suplimente alimentare în România, potrivit Esteto.ro.

În perioada de lockdown, vânzările de produse naturiste şi suplimente alimentare au crescut exponenţial în online, pe fondul restricţiilor impuse în magazinele fizice unde acestea sunt comercializate în mod tradiţional - magazine de tip plafar, farmacii etc. Cu o experienţă de achiziţie seamless în ecommerce, în acea perioadă, mulţi dintre clienţi au continuat să cumpere din magazinele online şi după ce comerţul tradiţional a fost redeschis, astfel că piaţa de produse naturiste online a intrat pe un trend ascendent care va accelera în perioada următoare, odată cu adopţia curentului 'alimentaţia ca medicament' în rândul românilor", a afirmat Octavian Jomir, CEO Esteto.ro.

Totodată, anul trecut, categoria de produse naturiste şi suplimente alimentare listate pe Esteto.ro a crescut cu 1.800%, iar tendinţa de creştere se menţine şi în 2021. Vânzările din categorie sunt susţinute atât de schimbarea obiceiurilor de consum ale clienţilor, cât şi de oferta actualizată constant în site.

"Categoria de produse naturiste şi suplimente alimentare, lansată în 2019, listează deja 12.000 de produse vândute de Esteto.ro şi de partenerii din marketplace, respectând normele impuse în depozitarea şi comercializarea produselor naturiste - fiind necesare un nivel controlat de temperatură şi umiditate şi o autorizaţie specială eliberată de ANSVSA", se mai spune în comunicat.

În prezent, 10% dintre comenzile plasate pe mall-ul online pentru femei Esteto.ro includ produse naturiste şi organice şi suplimente alimentare. În topul vânzărilor din categorie se află remediile naturiste, suplimentele alimentare şi produsele pentru slăbire şi modelare.

Potrivit reprezentanţilor magazinului, o categorie tot mai importantă de clienţi este reprezentantă de românii interesaţi de un stil de viaţă sănătos, pe care îl pot susţine şi prin alimentaţie şi alte tipuri de produse provenite din surse sigure, de aceea aleg produse naturale fără aditivi, coloranţi sau conservanţi.

"Observăm o tendinţă în rândul unei anumite categorii de clienţi, precum reprezentanţii generaţiilor Mileniară şi Z care, influenţaţi de contextul sanitar actual, au devenit mai conştienţi şi sunt preocupaţi de impactul asupra organismului propriu şi a mediului pe care îl generează prin rutinele lor zilnice", mai spune Octavian Jomir.

În acelaşi timp, 25% dintre clienţi cumpără produse naturiste pe baza recomandărilor de la specialişti.

"Atunci când achiziţionează produse naturiste, românii se bazează, în principal, pe recomandările făcute de specialişti pentru a-şi rezolva anumite probleme.", se mai spune în comunicat. Astfel, un sfert dintre femeile din România aleg produsele în funcţie de recomandările primite de la dermatologi, nutriţionişti, cosmeticieni, potrivit unui sondaj Esteto.ro, realizat la finalul lunii mai, pe un eşantion de 4.995 de respondenţi, dintre care 98% femei.

Totodată, membrii familiei sau prietenii au un cuvânt de spus în legătură cu produsele achiziţionate în 16% dintre cazuri, iar recomandările venite din Social Media contează pentru 14% dintre românce, informează Agerpres.

Google News
Comentează
Articole Similare
Parteneri