Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Patru firme se luptă pentru a construi autostrada Făgăraș-Brașov. Ministrul Transporturilor: 'Nu ne permitem să o facem de mântuială'

Inquam Photos/ Octav Ganea
Catalin Drula

Ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, a anunţat că au fost depuse patru oferte pentru proiectarea autostrăzii Făgăraş-Braşov, în lungime de 48 de kilometri. "Licitaţia este una pe model nou, în care CNAIR primeşte la final întreaga documentaţie tehnică, iar la momentul la care va fi organizată licitaţia pentru construire, lucrările vor putea începe imediat, fără blocaje", a afirmat el, arată News.ro.

"Încă un pas pentru a circula civilizat între Braşov şi Făgăraş: astăzi au fost depuse 4 oferte pentru documentaţia tehnică a viitoarei autostrăzi", a anunţat Cătălin Drulă, joi, într-o postare pe Facebook.

El a arătat că sectorul, în lungime de 48 de kilometri, parte din Autostrada Transilvania, a fost scos la licitaţie pentru completarea studiului de fezabilitate şi pentru elaborarea proiectului tehnic.

"Ani de zile a fost ţinut la sertar acest proiect, iar momentul de azi marchează un progres important. Licitaţia este una pe model nou, în care CNAIR primeşte la final întreaga documentaţie tehnică, iar la momentul la care va fi organizată licitaţia pentru construire, lucrările vor putea începe imediat, fără blocaje, cu toate exproprierile făcute şi fără surprize în teren", a explicat ministrul Transporturilor.

Citește și: Analiză │ România este condusă de ardeleni: Președintele, serviciul secret, Justiția, Academia, partidele politice sau ministerele

El a adăugat că autostrada Făgăraş - Braşov este prima care beneficiază de reforma caietului de sarcini pentru licitaţie, având ca avantaje: termene realiste pentru realizarea activităţilor, corelarea obiectivelor naţionale şi europene cu cele locale prin implicarea autorităţilor locale ca stakeholderi în proiect, uniformizarea documentaţiei tehnice, dar şi a celei contractuale, plăţi intermediare definite corect şi corelate cu graficul de realizare a proiectului.

"Nu voi obosi să spun: pregătirea temeinică a unui proiect este singura cale de a ne asigura că facem autostrăzi în cel mai scurt timp posibil. Avem nevoie de infrastructură, dar nu ne permitem să o facem de mântuială", a punctat Drulă.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.