Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Platforma Ghişeul.ro are un nou logo, ales din peste 400 de propuneri

ghiseul2

Platforma Ghişeul.ro are un nou logo, ca urmare a concursului public de soluţii grafice, derulat timp de o lună, a anunţat miercuri Autoritatea pentru Digitalizarea României (ADR), într-un comunicat transmis AGERPRES.

"Logoul câştigător este foarte potrivit pentru proiectele la care lucrăm în prezent - aplicaţia mobilă Ghişeul.ro şi versiunea 2.0 a site-ului www.ghiseul.ro. Aveam nevoie de o soluţie grafică modernă, pe care am obţinut-o prin acest concurs. Noul logo este vârful de lance al rebranding-ului platformei şi va contribui la crearea unei imagini autentic digitale a Ghişeul.ro", a precizat Octavian Oprea, preşedintele ADR.

Câştigătoarea concursului a explicat grafica pe care a propus-o pentru imaginea platformei de plăţi online a statului: "Logoul este o monogramă G stilizată sub forma unui mic ghişeu izometric. Este simplu, astfel încât să fie uşor de declinat pe orice material - digital sau fizic. Cromatica rămâne în registrul 'naţional', ca să fie cât mai clar că vorbim de un serviciu al statului român. Totuşi, cele 3 culori sunt puţin virate în variante mai vesele, aprinse. Se vor adapta uşor stilul de ilustraţie, animaţii, stil icons, kit UI etc.".

La rândul său, Ciprian Ghişe, directorul executiv al Asociaţiei de Plăţi Electronice din România (APERO), a apreciat că "noul logo reprezintă un pas esenţial pentru ce ne dorim să realizăm mai departe - în următorii 3 ani, Ghişeul.ro va fi portalul pe care orice cetăţean să poată găsi orice tip de plată pentru orice instituţie publică".

Concursul s-a desfăşurat în perioada 15 noiembrie - 15 decembrie 2021, iar premiul pentru autoarea logo-ului câştigător este de 3.500 de euro, fonduri oferite de APERO.

Potrivit ADR, juriul care a analizat cele peste 400 de propuneri trimise a fost format din specialişti în design, branding şi comunicare online, precum şi din reprezentanţi ai organizatorilor concursului: Sabina Chipară - designer tipografic, Lucia Ciucă - de la Epyca Management, Dinu Dumbrăvician - designer şi profesor al departamentului Design/UNArte Bucureşti, Ciprian Ghişe - director executiv APERO, Victor Kapra - consultant online şi social media, Cristian Manafu - managing partner Evensys, Radu Manelici - designer şi lector universitar, director al Departamentului Design - UNArte, Octavian Oprea - preşedintele ADR, Cristian Petre - packaging & brand designer, Radu Puchiu - cofondator H.appy cities, fost consilier de stat pe probleme de IT&C şi servicii publice online, Andrei Radu - CEO şi fondator GPeC, Dragoş Stanca - antreprenor, partener al ThinkDigital Group, fondator Upgrade100 şi preşedinte BRAT, Tudor Turcu - coordonator Comunicare al ADR, Andrei Turenici - designer grafic şi cofondator al studioului de design Daniel & Andrew, şi Marina Zara - director Marketing şi Comunicare al Metro România, potrivit Agerpres.ro.

Lansată în anul 2011, Ghişeul.ro este platforma oficială de plăţi online a statului român, administrată de ADR, în parteneriat cu APERO. Ghişeul.ro este folosită de către cetăţeni şi companii pentru a achita peste 350 de servicii publice oferite de o mie de instituţii şi autorităţi.

Sistemul informatic este accesibil non-stop. Platforma se interconectează cu sistemele informatice ale instituţiilor publice partenere pentru a afişa obligaţiile de plată ale utilizatorilor şi permite plăţi fără autentificarea în contul de utilizator pentru o suită de servicii publice şi amenzi.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.