Compania Naţională Poşta Română (CNPR) a demarat în 2025 un proces de rebranding şi diversificare a portofoliului de branduri, cu accent pe ghişeuri universale, curierat şi logistică şi servicii financiar-bancare digitale, procesul aflându-se în plină desfăşurare, precizează compania ca răspuns la "informaţiile şi imaginile apărute recent în spaţiul public".
"Compania Naţională Poşta Română, liderul serviciilor de poştă şi logistică din ţară, a demarat în acest an un amplu proces de rebranding şi diversificare a portofoliului de branduri, proces care este încă în desfăşurare şi care marchează o nouă etapă în istoria sa de peste 163 de ani", se scrie în comunicat, conform Agerpres.
Potrivit sursei citate, Poşta Română trece printr-o transformare majoră bazată pe trei direcţii: ghişeu universal - infrastructură de relaţie între cetăţeni şi companii cu instituţiile statului; curierat şi logistică - bază solidă de hub-uri logistice, concurent în e-commerce şi last-mile; servicii financiar-bancare-soluţii digitale accesibile.
Poşta Română menţionează că strategia de rebranding presupune un pachet complex, ce include, în acord cu procesul de transformare organizaţională, o nouă identitate vizuală a companiei sub umbrela unui brand principal puternic, cu o arhitectură clară, a cinci sub-branduri specializate şi a unui brand endorsat.
Procesul de rebranding este dezvoltat în colaborare cu Inoveo Concept, agenţie românească de consultanţă în branding şi design cu peste 20 de ani de experienţă şi un portofoliu extins de proiecte pentru branduri naţionale şi internaţionale. Procesul include toate etapele necesare pentru construcţia unui brand solid şi contemporan.
La finalul acestui proces, compania va face publică noua strategie de rebranding.
Compania Naţională Poşta Română (CNPR) a demarat în 2025 un proces de rebranding şi diversificare a portofoliului de branduri, cu accent pe ghişeuri universale, curierat şi logistică şi servicii financiar-bancare digitale, procesul aflându-se în plină desfăşurare, precizează compania ca răspuns la "informaţiile şi imaginile apărute recent în spaţiul public".
"Compania Naţională Poşta Română, liderul serviciilor de poştă şi logistică din ţară, a demarat în acest an un amplu proces de rebranding şi diversificare a portofoliului de branduri, proces care este încă în desfăşurare şi care marchează o nouă etapă în istoria sa de peste 163 de ani", se scrie în comunicat.
Potrivit sursei citate, Poşta Română trece printr-o transformare majoră bazată pe trei direcţii: ghişeu universal - infrastructură de relaţie între cetăţeni şi companii cu instituţiile statului; curierat şi logistică - bază solidă de hub-uri logistice, concurent în e-commerce şi last-mile; servicii financiar-bancare-soluţii digitale accesibile.
Poşta Română menţionează că strategia de rebranding presupune un pachet complex, ce include, în acord cu procesul de transformare organizaţională, o nouă identitate vizuală a companiei sub umbrela unui brand principal puternic, cu o arhitectură clară, a cinci sub-branduri specializate şi a unui brand endorsat.
Procesul de rebranding este dezvoltat în colaborare cu Inoveo Concept, agenţie românească de consultanţă în branding şi design cu peste 20 de ani de experienţă şi un portofoliu extins de proiecte pentru branduri naţionale şi internaţionale. Procesul include toate etapele necesare pentru construcţia unui brand solid şi contemporan.
La finalul acestui proces, compania va face publică noua strategie de rebranding.































Comentează