Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Pregătiri pentru Euro 2020: Stadionul Dinamo nu va fi gata la timp

www.digi24.ro
logo Romania Euro 2020

Gică Popescu, fostul mare internaţional ce acum e implicat direct în organizarea EURO 2020, a explicat cum decurg lucrările la stadioanele din Bucureşti ce vor găzdui partide din cadrul turneului final, scrie Mediafax.

"Pentru stadionul Giuleşti, Ministerul Transporturilor a găsit suma de două milioane de euro necesară. Când s-a făcut studiul de prefazibilitate, acum doi ani, erau alte preţuri, iar inflaţia a crescut. Stadionul va avea 14-15.000 de locuri. Nu este spaţiu de mai mult. Stadionul nu va mai avea forma actuală, există o întârziere faţă de celelalte, dar va semăna cu arena de la PloieştiȚ", a spus fostul căpitan al Barcelonei, în direct, la televiziunea Digisport.

Popescu a dezvoltat una dintre problemele importante pentru Campioantul European. "Stadionul Dinamo nu va fi gata la timp pentru Euro 2020. Planul de Urbanism Zonal a trebuit refăcut, Ministerul de Interne a început de la zero. Va fi amplasat pe locul velodromului. Sigur va fi acolo. Mi se pare o tâmpenie că nu e pe locul celui actual. Ai cel mai frumos parc sportiv, în centrul oraşului, şi poţi face un superstadion, dar nu se poate din cauza unui contract. Nici nu ştiu cum se va face accesul la noul stadion. Rămâne de văzut", a continuat Popescu, participant cu România la trei ediții ale CM, 1990, 1994 și 1998.

Arena din Ghencea e și ea parte din plan. "La stadionul Ghencea ar trebui ca într-o lună să înceapă construcţia. Proiectarea a început deja. E cel mai avansat, dar şi cel mai complicat. La stadionul din Ghencea, în caietul de sarcini, li s-a cerut firmelor să prezinte un număr important de contracte de muncă.

La Arcul de Triumf, când a început demolarea, s-a găsit o conductă care trebuie deviată. Va avea 9.500 de locuri cred. Nu e aşa complicat ca la Ghencea şi Giuleşti. E nevoie de peste 2 milioane de ore de muncă pentru ca în martie 2020 să fie toate gata. Nu ştiu dacă vor fi trei schimburi, dar două vor fi sigur", a mai declarat Popescu, la Digi Sport.

Autorităţile sunt obligate să dezvolte infrastructura Bucureştiului, iar Gică Popescu a oferit detalii: "Cred că acest obiectiv, reabilitarea căii ferate, va fi gata, plus gara unde este acum parcarea de la Sosiri. Va fi legătura între Gara de Nord şi Otopeni. Parcarea va fi sub, sunt două niveluri acum. E foarte important că s-a obţinut certificatul de urbanism. Cei de la Ministerul Transporturilor spun că sunt cu o lună înainte faţă de graficul iniţial. Este un obiectiv important realizarea de cale ferată Otopeni - Gara de Nord".

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.