Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Premieră în România: daunele sub 500 de euro pentru clienții CASCO, rezolvate în 30 de minute de un asistent digital

oameni asigurari banci

Premieră pe piaţa asigurărilor din România: apare un asistentul digital, serviciu prin care procesele de rezolvare a daunelor de sub 500 de euro vor fi simplificate şi optimizate. Noutatea a fost anunțată de Uniqa Asigurări, potrivit Agerpres.

Potrivit oficialilor companiei, noul serviciu inovator va putea soluţiona daunele uşoare în maximum 30 de minute, fără ca persoana care reclamă un incident să mai meargă fizic la sediul asigurătorului.

Asistentul digital ANA este, momentan, disponibil pentru clienţii care au încheiată o asigurare Casco la Uniqa.

Citește și: VIDEO - Traian Băsescu a făcut o demonstrație de forță în Parlamentul European: reproșuri fără perdea pentru Uniunea Europeană

"Uniqa este primul asigurator care introduce acest concept digital pe piaţa asigurărilor din România, remodelând complet experienţa clientului. Asistentul digital ANA este o iniţiativă locală care face parte din strategia Uniqa Asigurări de a oferi soluţii integrate, de tip 'end to end', care generează valoare adaugată şi servicii la cele mai înalte standarde de calitate pentru clienţii săi. Am ales România pentru a lansa acest serviciu şi datorită faptului că suntem printre ţările cu cea mai bună viteză a internetului, dar şi cu o rată foarte bună de utilizare a smartphone-urilor', a declarat, miercuri, într-o conferinţă de presă, Iuliana Rusei, membru al Directoratului şi CITO (Chief Insurance Technical Officer) Uniqa Asigurări.

Avizarea daunelor uşoare se face exclusiv online, prin intermediul noului serviciu, după ce clientul urmează câţiva paşi privind identificarea şi descrierea daunei. Ulterior finalizării procedurilor solicitate, clientul primeşte pe loc oferta de despăgubire, urmând să îşi aleagă singur unitatea de service auto şi calitatea reparaţiei.

În cazul celor care au daune cu valoare mai mare de 500 de euro, se poate utiliza ANA pentru notificarea daunelor, iar în funcţie de complexitatea daunei, aceştia vor fi ghidaţi în următorii paşi ai procesului de constatare şi emitere a propunerii pentru despăgubire a daunei de către o echipă dedicată.

Citește și: Mihai Tudose: Un membru Pro România care ar accepta să intre în Guvernul Dăncilă ar trebui să-și facă un consult la cap

Reprezentanţii companiei de asigurări menţionează că, în cursul acestui an, asistentul digital ANA va prelua notificarea şi despăgubirea daunelor pentru poliţele de asigurare a locuinţelor. De asemenea, se are în plan dezvoltarea soluţiei digitale pentru alte produse din portofoliul companiei.

Uniqa Insurance Group operează pe piaţa românească din anul 2008, oferind toate formele de asigurări de bunuri, de răspundere şi de persoane.

Cu aproximativ 40 de companii şi 22.000 de angajaţi, Grupul cu sediul central în Austria şi unul dintre cele mai importante şi dinamice din Europa Centrală şi de Est, oferă servicii de asigurări pentru 9,6 milioane de clienţi.

Uniqa operează în 18 ţări din Europa Centrală şi de Est: Austria, Albania, Bosnia şi Herţegovina, Bulgaria, Kosovo, Croaţia, Macedonia, Muntenegru, Polonia, România, Rusia, Serbia, Slovacia, Republica Cehă, Ucraina, Ungaria, Elveţia şi Liechtenstein.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.