Publicația maghiară VG e supărată tare și critică România, pentru un proiect de autostradă.
Mai precis, sursa citată scrie că România a deschis un nou tronson de aproape 50 de kilometri al autostrăzii A7, deși lucrările nu sunt complet terminate, pentru a nu pierde finanțarea europeană.
Presa maghiară e supărată tare! Autostrada construită de UMB-ul lui Dorinel Umbrărescu, luată în colimator! „Așa ceva numai în România se putea”
Ungurii susțin că „Așa ceva numai în România se putea”.
Marți a fost inaugurat tronsonul Focșani - Adjud. Astfel, din această săptămână, se circulă fără întreruperi pe 250 de kilometri, între București și Adjud.
Rețeaua de autostrăzi a ajuns la 1.416 kilometri în România. Din cei 1.416 km, 146 de kilometri au fost deschiși în 2025.
Tronsonul nu este încă finalizat, zonele de odihnă nu au fost terminate. Alte proiecte de construcție au fost suspendate pentru a finaliza acest tronson în acest an, scrie Economx, citat de VG.
Trebuie precizat că, în principal, Autostrada A7 este construită de UMB, grupul deținut de omul de afaceri Dorinel Umbrărescu.
A7 ar putea ajunge până în Roman, în august 2026
Conform sursie citate, Asociația Pro Infrastructura a subliniat că autostrada A7 ar fi trebuit să ajungă deja în zona Pașcani.
Acest lucru era prevăzut în contractele semnate în 2022. În starea actuală, este discutabil dacă tronsonul lipsă de 120 de kilometri va fi finalizat până la sfârșitul anului 2026.
Există încă șansa de a respecta termenele și de a utiliza integral fondurile de recuperare ale UE. Antreprenorul trebuie să deschidă noile tronsoane ale autostrăzii în etape. În acest caz, A7 ar putea ajunge în orașul Roman până în august. Proiectul nu ar pierde niciun euro din fondurile europene.





























Comentează