Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Proiect important al Ministerului de interne: Mai multe direcţii generale sunt redefinite

romaniatv.net
guvern ciolos

Atribuţiile Direcţiei generale pentru relaţiile cu instituţiile prefectului din cadrul MAI sunt redefinite, potrivit unui proiect de ordin al ministrului Afacerilor Interne, care a fost supus dezbaterii publice. Conform unui comunicat al MAI remis Agerpres, proiectul de ordin privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Direcţiei generale pentru relaţiile cu instituţiile prefectului a fost publicat miercuri pe site-ul www.mai.gov.ro.

Necesitatea redefinirii atribuţiilor acestei structuri vine în urma unor modificări în structura organizatorică a MAI şi a schimbării, cu acest prilej, a denumirii direcţiei generale, se arată în Referatul de aprobare a proiectului de ordin. Direcţia va avea următoarea structură organizatorică: Conducerea; Compartimentul manageri publici; Serviciul pentru îndrumare metodologică şi coordonare; Serviciul pentru monitorizarea serviciilor publice deconcentrate şi a verificării legalităţii; Compartimentul situaţii de urgenţă; Compartimentul analize, sinteze şi elaborare acte administrative; Compartimentul suport decizional şi documente clasificate; Structura de securitate; Unitatea de management al Proiectului de diminuare a riscurilor în cazul producerii calamităţilor naturale şi pregătirea pentru situaţii de urgenţă.

Printre principalele activităţi ale direcţiei generale se numără: monitorizarea activităţii prefecţilor, subprefecţilor şi a instituţiilor prefectului; identificarea problemelor specifice gestionării situaţiilor de urgenţă la nivelul judeţului sau al municipiului Bucureşti, a căror soluţionare este în competenţa ministerelor ori a altor organe ale administraţiei publice centrale; pregătirea, elaborarea proiectelor de hotărâre a Guvernului, precum şi asigurarea evidenţei actelor administrative referitoare la numirea, respectiv eliberarea din funcţie a prefecţilor şi a subprefecţilor, precum şi pentru modificarea raporturilor de serviciu ale acestora.

La data intrării în vigoare a noului ordin se va abroga Ordinul ministrului Afacerilor Interne 51/2013 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Direcţiei generale pentru îndrumarea şi controlul instituţiei prefectului.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.