Companiile telefonice vin cu oferte din care speră să câștige cât mai mult din simpatia clienților, însă uneori eșecurile pot fi colosale. Cel mai bine a simțit acest lucru compania Vodafone, filiala din Egipt, asta după ce au încercat să profite de pasiunea egiptenilor pentru fotbal.
Citește și: SURSE - Operațiunea Centenarul a devenit vaca de muls a Guvernului: nebunie totală în ministere
Trasferat la începutul acestui sezon la Liverpool, cel mai iubit jucător de fotbal din Egipt, Mohamed Salah, a semnat un contract de imagine cu Vodafone.
Compania a lansat o promoție pentru clienți și oferă la fiecare gol marcat de Salah pentru Liverpool câte 11 minute gratuite pentru fiecare client. Ce nu s-au așteptat cei din companie este că Salah va exploda la Liverpool, pentru că egipteanul a marcat 38 de goluri în toate competițiile în acest sezon și este într-o formă de zile mari. În ultima etapă, cu Watford, a marcat 4 goluri.
Cei de la Vodafone au făcut un calcul din care rezultă că această companie pierde câte 135 de milioane de euro la fiecare gol marcat de Salah. Având în vedere că Mohamed Salah a marcat 38 de goluri, Vodafone a pierdut de la începutul sezonului aproximativ 3,8 miliarde de euro.