Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Quinn Donato, reprezentantă a Coca Cola, la iCEE.fest: 'Consumatorii n-ar fi deranjați dacă 75% dintre mărci dispar'

coca cola

Quinn Donato a vorbit vineri, în a doua zi a iCEE.fest: UPGRADE 100, despre ”Strategiile de conținut pentru branduri” și a remarcat faptul că majoritatea consumatorilor ar fi indiferenți la dispariția a 75% dintre mărcile care există pe piață, anunță MEDIAFAX.

Donato gestionează Connections Marketing Strategy pentru compania Coca-Cola pentru Centrul și Estul Europei.

Prezentarea reprezentantei de la Coca Cola a ținut să vorbească despre marketing în vremurile controverselor: ”nu mai deosebim care știri sunt false și care sunt reale câtă vreme tot ce contează este ca o informație să creeze controversă”.

În realitate, potrivit datelor oferite de Donato, ”oamenilor nu le-ar păsa dacă 75% din brandurile existente ar dispărea și chiar 76%dintre marcile FMCG (fast moving consumer goods) nu supraviețuiesc primului an pe piață”.

Citește și: Eșec de proporții: pe mandatul României s-a OFICIALIZAT primul pas pentru Europa cu două viteze

”Ce nu se schimbă sunt convingerile oamenilor și lucrurile în care cred. Acestor aspecte încercăm să ne adresăm”, a explicat Quinn Donato care a inclus între cazurile prezentate drept exemple pentru cele patru repere pe care le impune compania (memorabil, emoțional, remarcabil, personal) și campanii desfășurate în România. Exemplul cel mai bun a fost imaginea pusă în circulație de companie în timpul referendumului pentru modificarea Constituției, care avea în vedere precizarea explicită a posibilității căsătoriei exclusiv între bărbat și femeie. Cuplurile de sticle de băuturi răcoritoare însoțite de sloganul #acelașisentiment (#samefeeling), care înregistrat un reach de peste 2 milioane de persoane și pentru cele 4 milioane de apariții în feedul de facebook adunând 125 de mii de reacții dintre care 55% au fost de sentimente pozitive.

iCEE.fest: UPGRADE 100 are loc la Grand Cinema & More din București pentru al 8-lea an consecutiv, cu sprijinul Orange, Nissan, George/ BCR, Coca-Cola, GLO, mPlatform, MedLife, Verizon Media, SalesForce, MedLife, Majoritas Academy şi a altor susţinători.

Citește și: Călin Popescu Tăriceanu, DEZLĂNȚUIT total la adresa lui Klaus Iohannis: 'România are la Cotroceni un trântor solemn, un politician - creație de laborator'

iCEE.fest, Interactive Central and Eastern Europe, festivalul cunoscut pentru că aduce în România toate marile companii globale din digital, încă din 2012, îşi schimbă numele şi vine cu un nou concept, începând din acest an: UPGRADE 100.

Peste 130 de experţi în digital şi tech, autori ai unor lucrări de specialitate în domeniu dar și speakeri profesioniști din domeniul transformării digitale vor fi prezenţi în România, festivalul aşteptând peste 4.000 de participanţi (dintre care aproape o treime din afara ţării), anunţă organizatorii.

iCEE.fest: Upgrade 100 a asigurat pentru ediţia din 2019 nu mai puțin 11 linii de conţinut distincte. Unor linii ca disruptive innovation, advertising & marcom, creativity & VR/AR experiential, ecommerce & retail, digtal content & adtech, fintech & emoney, ehealth & medtech, tech & democracy, startups & investments, li s-au adăugat noi teme, ca AI & robotics şi video gaming & entertainment

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.