Penny, unul dintre cei mai activi retaileri din România, îşi continuă planul de extindere prin deschiderea a două noi magazine în Sibiu şi Livezeni, zona metropolitană a municipiului Târgu Mureş, potrivit unui comunicat remis vineri AGERPRES.
Penny a deschis nouă magazine în primele luni, ajungând la 310 magazine în România.
Conform sursei citate, Penny Punct reprezintă evoluţia strategică a Penny Market în România şi este structurată în şapte piloni cheie: experienţă îmbunătăţită în magazine, expansiune, produse româneşti, oameni, digitalizare, sustenabilitate şi comunicare integrată.
Pilonul expansiune se referă la extinderea magazinelor şi la dezvoltarea capacităţilor logistice. Până în 2029, Penny îşi propune să atingă cifra de 600 de magazine. În materie de logistică, la finalul anului trecut, Penny a inaugurat cel de-al patrulea depozit de la Filiaşi, judeţul Dolj.
Penny a început un amplu program de certificare BREEAM (Building Research Establishment's Environmental Assessment Method) pentru toate magazinele pe care le construieşte în prezent. Demersul exemplar la nivel european al discounterului Penny a fost demarat în urmă cu doi ani, iar pe parcurs retailerul a înregistrat rezultate impresionante, unul dintre acestea fiind magazinul Penny Otopeni, care a fost desemnat cea mai sustenabilă clădire din Centrul şi Estul Europei în cadrul BREEAM Awards 2021.
Din februarie 2022, centrul logistic Penny de la Filiaşi este clădirea industrială cu cel mai mare punctaj la BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assesment Methodology) International New Construction 2016. Ca urmare a unei investiţii de 26 de milioane de euro, depozitul dispune în prezent de numeroase funcţionalităţi, care îl fac prietenos cu mediul.
Toate magazinele din reţeaua Penny vor fi recertificate o dată la trei ani. Astfel, retailerul pune bazele unei politici de monitorizare şi îmbunătăţire a sustenabilităţii magazinelor. Totodată, planurile de întreţinere şi de investiţii în timp vor fi analizate şi din punct de vedere a impactului asupra sustenabilităţii magazinelor în relaţie cu comunităţile în care sunt integrate, cu mediul înconjurător, construit şi natural.
Penny este conceptul grupului german Rewe, cu primul magazin deschis pe piaţa locală în anul 2005. Întreaga reţea este deservită de patru centre logistice situate în localităţile Ştefăneştii de Jos, Turda, Bacău şi Filiaşi.
În prezent, reţeaua Penny în România este alcătuită din 310 magazine la nivel naţional şi o echipă dedicată formată din peste 5.800 de angajaţi.
Retailerul Penny își continuă extinderea, pe plan local, prin deschiderea a nouă magazine în primele luni ale anului
Articole Similare

4
Vladimir Alexandrescu: Statistica românească, care face parte din Eurostat, este foarte bine cotată
4

727
Cum a ajuns `regele ciobanilor` să fenteze UE după condamnarea definitivă pentru evaziune - Și-a interpus părinții bătrîni și fiica în mecanismul infracțional
727

1.178
Euro crește din nou și se apropie de un nou prag psihologic. Cursul valutar de referință anunțat pentru marți
1.178

1.935
'Numerarul este sfânt'. Este reacția unui profesor universitar, după recomandarea BCE de a ține bani cash în casă
1.935

3.043
Începe greul pentru `regele ciobanilor` - EPPO l-a dat pe mâna judecătorilor pentru fraudare de fonduri europene de peste 2 milioane de euro
3.043

26
OMV Petrom a finalizat achiziţia participaţiei de 50% într-un proiect solar din Bulgaria
26

33
Radu Hanga: Vedem din nou anunţuri privind companii care încep să vină către Bursă
33

124
Cine va controla Ferrari? O bătălie de familie pentru o avere uriașă zguduie Europa
124

90
România și-a prezentat noile microbuze electrice: au o autonomie cuprinsă între 350 și 500 de km
90

785
Piața construcțiilor rezidențiale dă semne de revenire - ce arată ultimele date INS
785

17
ARMO: Comerţul electronic din România ar urma să ajungă în acest an la 3,5% din PIB şi consolidează poziţia în top 10 UE
17

1.033
Economia reală nu are încredere în Bolojan - Indicele de încredere în economie, cel mai slab trimestru de după pandemie
1.033

85
Majorarea cererii pe piața grâului - Preţurile de export pentru grâul rusesc au crescut pentru a doua săptămână consecutiv
85
Comentează