Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Romanul unui copywriter politic

in gaura

Este ”În gaură” relatarea unei crize sau doar o farsă prin care naratorul își pune în scenă propria ratare? Ce este serios și depresiv și ce este comic până la kitsch în acest roman pe cât de simplu, pe atât de tăios? ”În gaură” spune povestea unui copywriter politic ce își trăiește criza de la mijlocul vieții în timpul unei alte crize, cea socială. Acțiunea are loc într-un București decăzut, pe fundalul protestelor din 2013 împotriva exploatării de la Roșia Montană. Iată un om captiv al tuturor crizelor posibile, dar mai ales profesionale și amoroase.

Ficțiunea pare a fi singura cale de a le depăși. ”În gaură” este și un roman despre dorința de a scrie un roman…

Paul Cernat, despre ”În gaură”: „Un roman al crizei și o surpriză reconfortantă.”

Arthur Suciu (n. 1974), după studii de filosofie, a devenit jurnalist și comunicator politic. Este doctor în științe ale comunicării, cu o teză despre raportul dintre discursul literar și cel politic. A urmat un stagiu doctoral de opt luni la Sorbonne IV, Paris. Cărțile de factură literară – Contribuții la apocalipsă (2008) și Fericirea în vid (2012) – au, ca și romanul În gaură, un pronunțat caracter existențial. Pe lângă lucrarea teoretică Discursul autonom (2013), Arthur Suciu a mai publicat Drumul către viața privată (eseuri politice, 2009). A scris, de asemenea, editoriale și analize pentru Ziarul Financiar, Cadran Politic, blogurile Adevărul etc. și a realizat emisiunea City Talk, la Radio City FM.

Cartea a apărut la editura Anenium și se găsește în e-book AICI.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.