Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

S-a ales praful de mitul Dan Negru: PRO TV a bătut, pentru prima dată în ultimii 20 de ani, Revelionul de la Antena 1

Libertatea.ro
Dan Negru

A mai picat un mit în televiziunea din România: Revelionul lui Dan Negru poate fi bătut! A demonstrat-o PRO TV, care a surclasat în noaptea dintre ani programul realizat de Antena 1.

La nivelul național, pe toate țintele de audiență, peste două milioane de români s-au uitat în fiecare minut la Protevelion. În acelaşi timp, la Revelionul Starurilor, cu Dan Negru, se uitau aproape 1,9 milioane de români.

Citește și: Dan Negru, după ce a pierdut pentru prima dată în ultimii 20 de ani în fața PRO TV: 'Cu fair-play mă înclin'

În noaptea de Anul Nou, peste 7 milioane de români se uitau la primele zece posturi de televiziune din topul celor mai urmărite canale tv.

PRO TV a revenit, după mai mulți ani în care a refuzat să intre în competiție cu Antena 1, cu Protevelion, un spectacol cu vedetele postului şi cu invitaţi, prezentat de Pavel Bartoş şi de Raluka.

Dan Negru a oferit Clasicul Revelion al starurilor, cu măşti (format despre care el a anunțat că e ultima dată când îl face), cu Romică Ţociu, Cornel Palade, Selly şi momente inspirate din serialele la modă: concursuri Squid Game sau Casa del Papel.

Pogramul lui Dan Negru a început la ora 22.00, ca de obicei, iar Protevelionul a pornit încă de la ora 20.00.

A fost aproape egalitate între Kanal D şi Revelionul de la România TV. Locul al treilea pentru Kanal D, cu aproape 700.000 de români şi, la foarte mică distanţă, de 14.000 de telespectatori, poziţia a patra pentru România TV.

La oraşe, peste 1,1 milioane de români s-au uitat la Protevelion, în timp de aproape 900.000 erau cu ochii pe Dan Negru.

România TV a fost la oraşe pe locul al treilea, şi înaintea Kanal D, scrie paginademedia.ro.

Revelionul de pe Pro TV a fost pe prima poziţie şi pe publicul comercial, atât pe cel clasic (18-49 de ani), cât şi pe noul comercial (21-54 de ani ABCD Naţional). Pe publicul comercial, practic au contat doar două revelioane: Pro TV şi Antena 1.

De exemplu, pe publicul tânăr, 18-49 de ani, audienţa Revelionului cu Negru (locul al doilea) a fost de peste patru ori mai mare decât locurile trei-patru, ocupate (la foarte mică distanţă unul de altul) de Kanal D şi România TV.

La miezul nopţii, Dan Negru a câştigat ţara: au fost 2,1 milioane de români care au intrat şn noul an cu Antena 1 şi 2,07 milioane care se uitau la Pro TV la trecerea în 2022. Aproape 950.000 de români era la România TV, cu tradiţionalul lor program cu politicieni şi cu angajţii televiziunii.

La oraşe, a fost invers: Pro TV a fost primul la miezul nopţii, cu 1,1 milioane, iar Antena 1 pe doi, cu 1,03 milioane. Cu peste jumătate de milion de telespectatori a completat postul România TV.

 

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.