DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play Windows Phone Store
CELE MAI NOI ȘTIRI ȘI ALERTE BREAKING NEWS: ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

S-a lansat platforma media.gov.ro, unde pot fi încărcate ofertele furnizorilor media interesaţi să participe la campania de informare pe tema coronavirus

Twitter
coronavirus

Secretariatul General al Guvernului şi Autoritatea pentru Digitalizarea României anunţă lansarea platformei media.gov.ro, în care furnizorii de servicii media se pot înregistra pentru a participa la campania de informare publică a Guvernului în contextul situaţiei epidemiologice determinate de răspândirea COVID-19. Executivul a alocat 200 de milioane de lei pentru această campanie care ar trebui să se deruleze timp de patru luni, anunță news.ro.

”În conformitate cu prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 63/2020 pentru organizarea şi desfăşurarea unor campanii de informare publică în contextul situaţiei epidemiologice determinate de răspândirea COVID-19, furnizorii de servicii media care doresc să participe la campania de informare publică a Guvernului trebuie să completeze o cerere de participare însoţită de o declaraţie pe propria răspundere privind respectarea condiţiilor de eligibilitate, care vor fi încărcate în platforma web de desfăşurare a campaniei media.gov.ro, gestionată de Autoritatea pentru Digitalizarea României”, a transmis, miercuri, Guvernul, într-un comunicat de presă.

Citește și: CTP, reacție după decizia CCR: ‘Oamenii s-au relaxat și totul depinde de gena dacică, aia despre care se spunea că ne protejează’

Termenul limită pentru înregistrarea cererilor în platforma media.gov.ro şi transmiterea solicitărilor către Secretariatul General al Guvernului este de 5 zile lucrătoare.

Contractul de prestări servicii în cadrul campaniei se încheie între Secretariatul General al Guvernului şi solicitant, în termen de până la 5 zile lucrătoare de la data expirării perioadei de înregistrare.

Guvernul a publicat şi condiţiile pe care trebuie să le îndeplinească furnizorii media naţionali, regionali şi locali, atât televiziunile, radiourile, cât şi presa srisă sau online.

În 30 aprilie, Guvernul a alocat 200 de milioane de lei unei campanii de informare pe tema măsurilor care trebuie luate de populaţie pentru limitarea răspândirii pandemiei de coronavirus.

Citește și: Parlamentul a decis! S-a stabilit data la care ar putea avea loc alegerile locale

Şeful Cancelariei premierului, Ionel Dancă, a precizat atunci că această campanie reprezintă şi o formă de sprjin pentru mass-media care are serios afectate veniturile din publicitate în această perioadă.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.