DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play Windows Phone Store
CELE MAI NOI ȘTIRI ȘI ALERTE BREAKING NEWS: ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

S-a VÂNDUT: Televiziunea care și-a schimbat proprietarul pentru o SUMĂ URIAȘĂ

telecomanda tv

Grupul american de media 21st Century Fox, aparținând magnatului Rupert Murdoch, a anunțat joi că a ajuns la un acord pentru preluarea grupului britanic de televiziune cu plată Sky pentru 14,6 miliarde de dolari, transmit Reuters și AFP.

Potrivit termenilor acordului, pentru fiecare acțiune pe care o dețin acționarii Sky vor primi 10,75 lire în numerar de la Fox, care deține deja 39% din capitalul grupului britanic. Prețul pe acțiune oferit de Fox reprezintă o primă de 40% față de prețul înregistrat de acțiunile Sky la închiderea ședinței din 6 decembrie, informează agerpres.ro.

Citește și: DEZASTRU!!! Ne-au vandut pana in 2023!

Prin achiziția pachetului de 61% din acțiunile Sky pe care nu le deține încă, Rupert Murdoch vrea să își consolideze imperiul mediatic din SUA și Europa, preluând 22 milioane de clienți din Marea Britanie, Irlanda, Italia, Germania și Austria.

Acest acord vine la cinci ani după o precedentă tentativă a lui Murdoch de a prelua Sky, tentativă care a eșuat atunci pe fondul scandalului de interceptarea a telefoanelor de către News of the World, unul din tabloidele deținute de Murdoch. Avocații se așteaptă ca noul acord să fie aprobat de autoritățile britanice și europene de reglementare.

Citește și: STUDIU despre creier: Dormim și când suntem treji

21st Century Fox, grup care operează un important studio de film de la Hollywood precum și mai multe canale de televiziune prin cablu, s-a despărțit în 2013 de News Corp., care regrupează ziarele și alte publicații deținute de Rupert Murdoch.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.