DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play Windows Phone Store
CELE MAI NOI ȘTIRI ȘI ALERTE BREAKING NEWS: ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

SCANDAL în Republica Moldova: Toată redacția de știri unui post tv a fost demisă, după un material critic la adresa regimului Vlad Plahotniuc - Igor Dodon

wikipedia.org
igor dodon

Întreaga redacție de știri a postului de televiziune 10TV din Republica Moldova a fost concediată joi, 27 septembrie, din cauza unei știri, care nu a mai coincis „politicii editoriale“, în care era criticat dur regimul Vlad Plahotniuc - Igor Dodon, informează site-ul cotidianul.md.

Anunțul despre concedierea jurnaliștilor a fost făcut chiar de jurnaliștii concediați, printre care și Anatol Ursu, moderatorul emisiunii „Sfatul Țării”, scrie mediafax.ro.

Citește și: EXCLUSIV! Reacția Ecaterinei Andronescu cu privire la subiectul săptămânii: „Este convingerea mea fermă”

Potrivit acestuia, întreaga redacție de știri a fost concediată din cauza unei știri care reflecta declarația unui europarlamentar german care a criticat dur regimul Plahotniuc-Dodon, în contextul expulzării a șapte cetățeni turci, angajați ai rețelei de licee Orizont.

Știrea respectivă este că deputatul Parlamentului European din partea Grupului Stânga Europeană, Helmut Scholz, declară că Uniunea Europeană îşi pierderea încrederea în posibilităţile Republicii Moldova de a îndeplini angajamentele asumate în Acordul de Asociere.

Citește și: Dezastru pentru Pro TV! Ce rival a reușit să-l pună la pământ

În articolul „Tot mai departe de valorile europene” pentru portalul Vocal Europe, oficialul european a menţionat că posibilităţile de cooperare şi apropiere a Republicii Moldova și UE se află „sub un mare semn de întrebare, după ce şapte cetăţeni turci, profesori la reţeaua de licee „Orizont”, doi dintre care au ocupat funcţia de director, iar trei locuiau în Republica Moldova de peste 20 de ani şi erau căsătoriţi cu cetăţene ale RM, pe 6 septembrie au fost reţinuţi pe neaşteptate, duşi de ofiţerii SIS la aeroport şi, din informaţiile din presă, transportaţi cu o cursă charter pe un aerodrom militar în apropiere de Istanbul”.

Citește și: Modificări radicale la TVR-Doi oameni de bază au fost înlocuiți .

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.