Serviciile de voce, date, precum și aplicațiile Orange funcționează în parametri normali. Le recomandam celor care inca intampina probleme sa inchida si sa redeschida telefonul, a anunțat Orange potrivit mediafax.
Într-o nouă postare pe Facebook compania informează că au fost identificate 3 secționări ale rețelei de fibră optică în județele Bistrița-Năsăud, Brașov și Mehedinți.
„Două dintre secționări au fost simultane. Tehnicienii noștri au reușit să remedieze avaria cauzată de prima secționare și sunt în continuare pe teren”, a anunțat compania.
În cursul după-amiezii Orange a anunțat că parte dintre clienți întâmpină dificultăți în accesarea serviciilor de voce și date, precum și a aplicațiilor Orange. Această situație se manifesta ca urmare a secționării multiple a rețelei de fibră optică.
Secționările rețelei de fibră optică au fost cauzate în Mehedinți și în Bistrița Năsăud de lucrări civile, iar cea din Brașov a fost urmarea unei alunecări de teren, a declarat ministrul Comunicațiilor Alexandru Petrescu la România TV.
Ministrul a spus că anul trecut au avut loc 1.200 de astfel de incidente și a recomandat celor care consideră că au fost prejudiciați de întreruperi, cetățeni sau companii, să își studieze contractele și să ceară, dacă este cazul, despăgubiri.