Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Serviciile Omniasig pot fi folosite de populaţie şi de la distanţă - Banca pune la îndemnână instrumente digitale

omniasig

Compania de asigurări Omniasig pune la dispoziţia clienţilor mai multe instrumente care permit parcurgerea tuturor serviciilor de acasă, printre care încheierea sau reînnoirea unei poliţe prin telefon şi e-mail, inclusiv prin mijloace electronice, în contextul pandemiei de coronavirus, se arată într-un comunicat remis marţi Agerpres.

Potrivit companiei, inspecţia de risc aferentă încheierii unei poliţe Casco poate fi realizată de la distanţă, cu ajutorul unui telefon de tip smartphone, în doar câteva minute, fără a fi necesară deplasarea la o locaţie anume.

Totodată, pentru realizarea de la distanţă a serviciilor de daune, asiguraţii şi păgubiţii pot apela call center-ul Omniasig la 021.9669 sau pot utiliza mijloacele digitale, disponibile pe website-ul www.omniasig.ro. "Accesând serviciile de daune de pe website şi beneficiind de asistenţă din partea unui reprezentant Omniasig, aceştia pot deschide şi instrumenta un dosar de daună online pentru Casco, RCA şi bunuri", se menţionează în comunicat.

La nivel intern, planul include o serie de măsuri clare, printre care stabilirea unor programe de lucru individualizate, iar pentru poziţiile ale căror atribuţii de serviciu nu presupun prezenţă fizică obligatorie la locul de muncă, Omniasig a oferit posibilitatea de a lucra de acasă. De asemenea, compania informează angajaţii cu privire la prevenirea contaminării şi punerea la dispoziţia întregului personal de dispozitive de dezinfectare, precum şi la amânarea deplasărilor în interes de serviciu dacă acestea nu sunt necesare în mod imperativ sau înlocuirea lor prin utilizarea email-ului şi a teleconferinţelor, pentru a reduce contactele fizice.

Citeşte şi: COVID-19 îi sperie și pe teroriști: Gruparea Stat Islamic şi-a avertizat membrii să evite Europa

Totodată, reprezentanţii companiei au luat măsuri de monitorizare constantă a stării de sănătate a angajaţilor şi informarea frecventă cu privire la normele de igienă necesare. În ceea ce priveşte relaţia cu publicul care vizitează unităţile Omniasig, compania asigură că unităţile sunt dezinfectate conform unui grafic prestabilit, personalul este informat şi respectă normele de igienă corespunzătoare, iar clienţii pot folosi dispozitive cu dezinfectant puse la dispoziţie în locaţiile Omniasig.

Compania recomandă în această perioadă utilizarea a cât mai multor mijloace electronice de plată, în locul celor ce presupun plăţi în numerar.

Omniasig Vienna Insurance Group este o societate administrată în sistem dualist, a cărei conducere este asigurată de Directorat, sub supravegherea şi coordonarea Consiliului de Supraveghere. Compania are un portofoliu de peste 100 produse şi o reţea teritorială extinsă.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.