- Realitatea virtuală (VR), serviciile video over-the-top (OTT), dar şi jocurile video şi sporturile electronice (e-sports) vor cunoaşte cea mai mare rată de creştere din industria de media şi divertisment până în 2024, potrivit studiului Global Entertainment & Media Outlook prezentat de Werner Ballhaus, directorul departamentului de divertisment şi media al PwC Germania, la seminarul online Viitorul Media, organizat de Alianţa Europeană a Agenţiilor de Presă (EANA), notează Agerpres.
La seminarul organizat vineri de EANA au participat totodată Karim Sarkis, partener în departamentul divertisment şi media al Strategy& (echipa de consultanţă strategică globală din cadrul PwC) şi a lui Dan Bunyan, director în cadrul Strategy&.
Conform aceluiaşi studiu, veniturile totale din industria de media şi divertisment au scăzut la nivel global cu peste 120 de miliarde de dolari în 2020, o scădere de 5,6%, mai mare decât cea de 3% pe care a cunoscut-o această ramură în timpul crizei din 2009.
Segmentele digitale au avut parte de "efecte relativ neutre" ale crizei COVID-19 din 2020, a menţionat Werner Ballhaus în cadrul prezentării sale, subliniind că segmentele fizice ale industriei au avut cel mai mult de suferit şi, ca şi în cazul crizelor anterioare, unele segmente tradiţionale din industria de media şi divertisment nu îşi vor reveni.
Un alt element evidenţiat de acest studiu vizează consumul global de date, care a cunoscut un vârf în 2019, când datele consumate de smartphone-uri le-au depăşit pe cele din cadrul serviciilor de acces la internet în bandă largă la puncte fixe. Se preconizează că tendinţa consumului de date mobile va creşte mai rapid în comparaţie cu utilizarea în bandă largă, ceea ce va duce la o distanţare mai mare a celor două.
Seminarul online Viitorul Media face parte din trecerea la era digitală a EANA în actualul context COVID-19 şi va fi urmat de alte seminarii lunare destinate în exclusivitate membrilor. La seminar au fost reprezentate 30 de agenţii de presă europene.
Serviciile VR şi OTT, cea mai mare rată de creştere din industria de media şi divertisment până în 2024
Explorează subiectul
Articole Similare

341
Un retailer care vinde produse la doi euro deschide un nou magazin în România
341

368
Moţiunea simplă la adresa ministrului Energiei a fost respinsă - Bogdan Ivan a pus gând rău șmecherilor din domeniu: "Dacă unii s-au comportat ca într-un Vest Sălbatic şi au permis preţuri speculative, aceste lucruri vor înceta"
368

930
UPDATE Glasul roților de tren în Parlament - Ministrul Transporturilor, Ciprian Șerban, față în față cu moțiunea AUR: "România merge înainte pe șine moderne, electrificate și sigure"
930

34
Ford începe vânzarea de mașini rulate pe platforma Amazon
34

36
Spania pregătește un tren sub două ore între Madrid și Barcelona
36

44
Cehia își asigură viitorul energetic. Investește 19 miliarde de dolari în noi reactoare nucleare
44

60
Veste bună pentru culturile de porumb și floarea-soarelui: România ia măsuri împotriva unui dăunător periculos
60

4.442
Bolojan le spune primarilor să se pregătească: fonduri puține, proiecte amânate, investiții blocate
4.442

10.228
Șefa unei companii de stat, șocată de propriul salariu: 'Aoleu… mult' / Averea pe care o câștigă lunar Manuela Pătrășcoiu, nuca tare din CNI
10.228

5.155
Taxele locale cresc cu 75,25%. Anunțul primarului Constantin Toma
5.155

2.799
UE ne cere taxe mai multe și mai mari! Comisia Europeană a revizuit în jos creșterea economică a României pe 2025 și 2026
2.799

2.142
FOTO Scăpăm de criză? Adrian Negrescu vede semne de redresare economică: 'E luminița de la capătul tunelului'
2.142

103
Interes ridicat pentru titlurile de stat Fidelis: 1,3 miliarde lei investiți în doar o săptămână
103


















Comentează